пн—чт
8:30—17:30
пт
8:30—16:15
перерва
12:30—13:15
ГіОЦ  /  Новини  /  16 травня 2018

Урядовий контактний центр 1545 для громадян з вадами слуху запроваджує спеціальну "гарячу лінію" жестової мови.

Урядовий контактний центр приймає та реєструє звернення до органів виконавчої влади від осіб з порушенням слуху, використовуючи жестову мову

Відповідно до статті 9 Конвенції про права осіб з інвалідністю Україна, як держава-учасниця, має вживати належних заходів для забезпечення таким особам нарівні з іншими доступу до інформаційних, комунікаційних та інших служб. Урядовий контактний центр забезпечує можливість громадян України (у тому числі, які перебувають за кордоном) з порушеннями слуху за допомогою відеозв’язку звернутися на урядову «гарячу лінію» 1545 із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами, адресованими органам виконавчої влади за допомогою Skype-зв’язку за таким іменем: 

 

Урядова гаряча лінія 1545-1

Урядова гаряча лінія 1545-2

Урядова гаряча лінія 1545-3

 

 Графік роботи:

з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00,

у п’ятницю з 9:00 до 16:45,

субота і неділя, святкові дні – вихідні.

Джерело: "Урядовий контактний центр"