(044) 238-80-27
пн—чт
8:30—17:30
пт
8:30—16:15
перерва
12:30—13:15
ГіОЦ  /  Новини  /  05 липня 2016

Прес-брифінг на тему: «Киян переведуть на новий режим оплати комунальних послуг»

 

Сьогодні, 5 липня у прес-центрі «Українські Новини» відбулась прес-брифінг на тему: «Киян переведуть на новий режим оплати комунальних послуг» за участю першого заступника директора КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» Андрія Щербини, генерального директора ПАТ «АК «Київводоканал» Дмитра Новицького та директора Розрахункового департаменту Київводоканалу Валерія Люліна.

Керівник ГІОЦ розповів журналістам, що у липні розпочнеться поступовий перехід від формату рахунку, як платіжного документу, в якому були вказані реквізити постачальників послуг,  на повідомлення. Квитанції на сплату у липні будуть складатися з двох частин. Перша - це звична платіжка за житлово-комунальні послуги. Друга - повідомлення, де міститься докладна інформація про нарахування, субсидії, пільги та суми до сплати. Зроблено це для адаптації містян до формату рахунку нового зразка.

Впровадження повідомлення скоротить час обробки платежів до однієї доби (раніше 3-5 днів) завдяки штрих-коду, який скануватимуть у відділеннях банку, суттєво зменшить черги, внаслідок швидкому прийому платежу, та дасть можливість уникнути підробок платіжок. Якщо мешканець загубить своє повідомлення, у відділенні банку достатньо буде назвати адресу для сплати. Рахунок-повідомлення буде містити QR- код, за допомогою якого можна зі свого смартфона відразу увійти в «особистий кабінет» на сайті КП ГІОЦ для проведення онлайн сплати банківською карткою. Сплата «Карткою киянина» та картою «Моя картка», емітованими АТ «Ощадбанк» здійснюється без додаткової комісії. Андрій Щербина  надав детальну інструкцію, як заповнювати повідомлення на сплату та нагадав, що з серпня кияни отримають лише нове повідомлення.

Дмитро Новицький наголосив, що у червні цього року Київводоканал спільно з КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС) та КП ГІОЦ розпочали роботу із системними неплатниками. Споживачі, які сплачували нерегулярно, отримали квитанції з показниками середньомісячного споживання. Крім того, абонентам, які проживають у квартирі, де ніхто не прописаний, але користуються послугою, нараховано сплату за обсяг у розрахунку на одну особу. У липні, 94 тисячі киян, що не сплатили за послуги Київводоканалу у червні, отримають рахунки з новим алгоритмом нарахувань.

Директор Розрахункового департаменту Київводоканалу Валерій Люлін розповів, про схему нарахувань за використані послуги централізованого постачання холодної води, а також відведення холодної і гарячої води у червні. Зокрема:

- за наявності усіх даних про попередні та поточні показання лічильників, нарахування відбувається згідно з фактично спожитими послугами;

- у разі відсутності або за умови неповних даних, нарахування відбувається за нормативом або середньомісячним споживанням. Неповні дані вносяться в базу для використання у майбутніх розрахунках;

- якщо споживач повідомив Київводоканал або теплопостачальну організацію про користування бойлером, нарахування проводитимуться згідно з лічильником гарячої води – на підставі щомісячно наданих споживачем показань;

- за наявності інформації від споживача або теплопостачальної організації про відключення від гарячої води з опломбуванням запірної арматури, нарахування за «гаряче» водовідведення не проводиться, а перерахунок за травень 2016 року виконується автоматично.

У всіх інших випадках перерахунок проводиться на підставі звернення від споживача до одного з центрів обслуговування абонентів ЦКС чи Київводоканалу, надання підтверджуючих документів та показань лічильників за травень та червень 2016 року. При цьому сплачені споживачами кошти будуть збережені на особовому рахунку та обов’язково враховані при коригуванні показників згідно з фактичним споживанням.