пн—чт
8:30—17:30
пт
8:30—16:15
перерва
12:30—13:15
ГіОЦ  /  Новини  /  31 березня 2020

Порядок обміну квитків в особистому кабінеті киянина

В умовах встановленого карантину та введенням ряду обмежувальних заходів, направлених на попередження розповсюдження нової коронавірусної інфекції (COVID-19) на території міста Києва, зокрема, обмежено рух громадського транспорту, придбані QR-квитки в Особистому кабінеті киянина або у мобільному додатку «Kyiv Smart City», термін дії яких завершився під час карантину, будуть замінені автоматично у Вашому особистому кабінеті після офіційного завершення карантину та відновленню повноцінного руху громадського транспорту. Для заміни QR-квитків, придбаних в інших пунктах продажу, користувач по завершенні карантину може  надіславши звернення на пошту служби підтримки E-квитка –support.ebilet@kyivcity.gov.ua.

Що потрібно вказати у зверенні для обміну квитка:
1. Номер QR-квитка, який ви не встигли використати, або його зображення;
2. Ваше прізвище, ім'я, по батькові та адреса пошти, на яку прийде новий
дійсний квиток.