пн—чт
8:30—17:30
пт
8:30—16:15
перерва
12:30—13:15
ГіОЦ  /  Новини  /  14 червня 2016

КИЇВВОДОКАНАЛ спільно з ЦКС та ГІОЦ розпочали роботу з виявлення недисциплінованих платників за холодну воду

 

Інформація для ЗМІ

Київводоканал спільно з Головним інформаційно-обчислювальним центром та Центром комунального сервісу розпочали роботу з виявлення недисциплінованих і безвідповідальних платників за холодну воду.

Зокрема з’ясувалось, що серед 800 тисяч квартир, понад 10% мешканців не сплачували останнім часом за холодне водопостачання та водовідведення. Частина з них – системні порушники, які не платять за використані послуги, не надають показань лічильників понад три місяці або ж навмисно їх занижують. Окрема категорія – це споживачі, які проживають у помешканні, де ніхто не зареєстрований.

Про це зокрема йшлося сьогодні на прес-конференції за участю Голови правління – генерального директора ПАТ «АК «Київводоканал» Дмитра Новицького, директора КК «Центр комунального сервісу» Катерини Саркісової, директора Розрахункового департаменту Київводоканалу Валерія Люліна, та заступника директора ЦКС Костянтина Лопатіна.

«Усі борги перед Київводоканалом вкрай негативно впливають на діяльність підприємства, яке є одним з найважливіших для нормального життя міста. Загалом таких несумлінних абонентів – мешканців багатоквартирних будинків – 164 тисячі, серед них 62 тисячі – це системні неплатники, які понад три місяці взагалі не платять. Їм буде нараховано оплата згідно з нормативом. Ще 38 тисяч споживачів, які нерегулярно сплачують, отримають квитанції з показниками середньомісячного споживання. Також близько 13 тисяч абонентів, що проживають у квартирі, де ніхто не прописаний, але ми знаємо, що вони користувались послугою, отримають квитанцію з нарахуваннями на одну особу», – зазначив Дмитро Новицький.

Зазначена схема нарахувань не стосується споживачів, які справно та у повному обсязі сплачують за послуги холодного водопостачання та водовідведення згідно з опломбованими та прийнятими на комерційний облік лічильниками.

Нагадаємо, що в разі відсутності лічильника загальний обсяг спожитої води будинком (не враховуючи сумарні витрати за показниками квартирних лічильників, витрати виконавця, юридичних та фізосіб-підприємців, які є власниками або орендарями приміщень в цьому будинку) порівну розподіляється між споживачами, які не мають квартирних засобів обліку. Тобто у будинках з несумлінними платниками виникає може виникнути ситуація, коли ви, не маючи лічильника, фактично сплачуєте за сусіда.

Катерина Саркісова розповіла, як діяти мешканцям, які не згодні з показниками у квитанціях:

«У разі незгоди з нарахуваннями необхідно звернутися до найближчої точки прийому споживачів спеціалістами Центру комунального сервісу (адреси на http://cks.kiev.ua) або до центру з укладення прямих договорів Київводоканалу (адреси та графік роботи на http://www.vodokanal.kiev.ua, «Фізичні особи/центри з укладення прямих договорів») для надання підтверджуючих документів, укладання договору, розміщення заявки на опломбування лічильника з одночасною звіркою показань».

Також заявку на здійснення перерахунку можна залишити на сайті Київводоканалу у розділі «Звернутися з питанням/обслуговування мешканців/розрахунки».

Крім того, інформуємо, що у червні додатково 27 тис. мешканців, які проживають у багатоповерхових будинках, що знаходяться у сфері обслуговування комунальних підприємств, отримали квитанції за використані послуги безпосередньо від Київводоканалу. Серед них 8,5 тис. вже підписали прямий договір з Товариством. Зокрема це стосується КП «Печерськжитло», КП «Житлосервіс», КП «Господар» (Дарницький р-н), КП «Татарка» (Шевченківський), КП «Індустріальне» (Солом’янський), і ЖЕК №805 (Святошинський).

Для здійснення щомісячних нарахувань згідно з показниками лічильників потрібно регулярно з 25 по 1-е число місяця надавати показники приладу обліку за телефоном Контакт-центру (044) 202-02-02 або заповнити форму на сайті http://www.vodokanal.kiev.ua у рубриці «Фізичні особи/надати показники лічильника».

Також необхідно залишити заявку на опломбування лічильника і укладення договору. Після зазначеної процедури усі нарахування будуть належним чином відкориговані та приведені у відповідність до квартирних приладів обліку.

З метою підвищення платіжної дисципліни Київводоканал проводитиме регулярні перевірки для звірки показників лічильника. Крім того, мешканець сам може звернутися до Товариства для виклику контролера у помешкання та підтвердження відповідності даних приладу обліку.

Джерело: ПАТ АК "Київводоканал"