(044) 238-80-27
пн—чт
8:30—17:30
пт
8:30—16:15
перерва
12:30—13:15
ГіОЦ  /  Новини  /  21 вересня 2016

Для підвищення якості обслуговування споживачів «Київводоканал» співпрацюватиме з «Центром комунального сервісу»

ПАТ «Київводоканал» прийняло рішення залучити до співпраці комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС). Про це йшлося на спільній прес-конференції керівництва «Київводоканалу» та ЦКС.

«Зміни у законодавстві зобов’язали надавачів послуг дійти до кожного помешкання та укласти прямі угоди з мешканцями багатоквартирних будинків. Ми не були готові до цього через відсутність абонентської служби та належного програмного забезпечення. Аналізуючи роботу зі споживачами та критику киян та ЗМІ, «Київводоканал» спільно з ЦКС та профільними департаментом КМДА відпрацювали проблемні питання та приступили до їх вирішення», – зазначив Голова правління – генеральний директор ПАТ «Київводоканал» Дмитро Новицький.

Зокрема, як розповіла генеральний директор ЦКС Катерина Саркісова, 15 вересня між ЦКС та «Київводоканалом» було укладено договір про співпрацю, яким передбачено делегування ЦКС функцій обслуговування споживачів «Київводоканалу».

«До цього часу ми працювали в обмеженому режимі. Впродовж двох місяців діяв тестовий контракт, за яким сервісні центри ЦКС лише консультували людей з питань водопостачання та водовідведення, а також приймали заяви та звернення до «Київводоканалу», – зазначила Катерина Саркісова.

Сьогодні у мешканців з’явилась можливість не їхати до Розрахункового департаменту «Київводоканалу» на вул. Електротехнічну, 16 для вирішення питань, а обрати будь-який із 74 сервісних центрів ЦКС, що працюють за принципами «єдиного вікна» та «одного звернення» практично у всіх районах міста (у Печерському та Солом’янському районах, де відсутні такі точки, діють Центри з укладення прямих договорів «Київводоканалу»).

«Точки прийому ЦКС – це звичні для мешканців місця: співробітники ЦКС обслуговують споживачів у приміщеннях колишніх ЖЕО», – зауважила Катерина Саркісова.

Зокрема, сьогодні тут можна подати документи для оформлення договору на надання послуг, залишити заявку на опломбування та повірку лічильників, будь-яке звернення до структурних підрозділів «Київводоканалу» або оформити акт звірки чи здійснити коригування даних особового рахунку. Фахівці ЦКС проконсультують з питань застосування тарифів та порядку нарахувань у платіжному повідомленні. Крім того, у сервісному центрі можна здійснити перерахунок або подати поточні показники лічильників.

Задля зручності споживачів та економії часу у найкоротші терміни планується реалізувати принцип екстериторіальності обслуговування у сервісних центрах, щоб мешканці мали можливість звернутися до будь-якої точки у місті незалежно від місця реєстрації.

Також під час заходу відбулась презентація ще одного проекту для якісного обслуговування споживачів – Об’єднаної системи управління роботою з абонентами у сфері ЖКГ, над якою зараз спільно працюють «Київводоканал», КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» та ЦКС. Після реалізації цього нововведення мешканці зможуть користуватись повноцінним особистим кабінетом та управляти своїми розрахунками в режимі онлайн.

Джерело: Офіційний інтернет-портал КМДА