(044) 238-80-27
пн—чт
8:30—17:30
пт
8:30—16:15
перерва
12:30—13:15
ГіОЦ  /  Онлайн довідка  / 

Часті питання щодо "Особистого кабінету"

Як зареєструватися та сплатити в особистому кабінеті
 
 
Крок 1. Реєстрація на сайті www.gioc.kiev.ua
 
 
Для початку роботи з порталом потрібно створити свій обліковий запис:
1) В правому верхньому куту "Особистий кабінет"
2) Реєстрація
Ваші ПІБ (Прізвище за бажанням), адресу електронної пошти, телефон, пароль.
Крок 2. Додавання Об'єкту в систему
 
 
Додавання квартири (будинку) здійснюється в розділі об'єкти.
Прошу звернути увагу!
1) При введенні вулиці, треба ввести перші пару букв і після цього система пропонує Вам вибрати зі списку вулицю - вибирайте її, після цього Вам буде доступно для вибору номери будинків на цій вулиці і після вибору номеру будинку - номери квартир.Введіть ключ авторизації.
2) Ключ вводьте у форматі XXXX-YYYY-ZZZZ Де знаходиться ключ авторизації?
Натискаємо Перейти до об'єкту і потрапляємо на сторінку рахунки.
Зверніть увагу!
1) Показання лічильників для оплати за воду необхідно вносити в відповідне поле, а в графі «До сплати» можна змінювати автоматично підраховану суму.
2) Ви маєте змогу додати декілька лічильників по кожній з послуг.
3) Після заповнення рахунку необхідно натиснути сплатити для подальшої операції.
Крок 3. Cплата
 
 
1) Оберіть метод сплати
2) Натисніть "Продовжити"
Де знаходиться ключ авторизації?
 
 
Замініть на іконку або видаліть
Чому стягується комісія при сплаті?
 
 

Щодо комісії, яка справляється із споживачів, що скористались можливістю оплати за житлово-комунальні послуги за допомогою сайту КП ГІОЦ (https://www.gioc.kiev.ua).

Наше підприємство не є фінансовою установою, тому в підприємства відсутні підстави для укладання договорів з платіжними організаціями платіжних систем, емітування  платіжних карток, забезпечення переказу коштів та отримання комісії.

Всю вище перелічену діяльність здійснюють банківські та фінансові установи, які фактично здійснюють переказ коштів споживачів із карткового рахунку споживача на рахунок отримувача коштів.  А оскільки, при переказі коштів споживачі використовують платіжні картки Visa / MasterCard / Maestro, саме зазначені міжнародні платіжні системи встановлюють вимоги для банків щодо справляння додаткової комісії на їхню користь.

Замініть на іконку або видаліть
Вимоги щодо оформлення звернень
 

Шановні користувачі!

Повідомляємо Вас про те, що звернення, які надходять на електронну поштову адресу КП ГІОЦ, будуть розглядатися у відповідності до Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р. № 393/96-ВР.

Відповідно до ч. 7, 8 ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні, яке надійшло на електронну поштову адресу КП ГІОЦ, має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь. або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

Замініть на іконку або видаліть
Як внести показники приладів обліку?
 
  • Зареєструватись в особистому кабінеті
  • Додати об'єкт
  • Перейти до об'єкт
  • Під рахунком на сплату натиснути на банер "введення показань приладів обліку"
  • Підтвердити свої дані (ЖЕО та о/р)
  • Ввести показники приладів обліку (де SN- серійний номер) 
  • Поставити відмітку щодо наявності/відсутності використання бойлеру.
  • Зберегти дані