(044) 238-80-27
пн—чт
8:30—17:30
пт
8:30—16:15
перерва
12:30—13:15
ГіОЦ  /  Споживачу  /  Інформація для споживача щодо неякісно наданих послуг

Інформація для споживача щодо неякісно наданих послуг

Замініть на іконку або видаліть
Правова база
 
 
2014-01-20 Постанова КМУ № 970 "Про затвердження Порядку проведення перерахунків розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій"
2011-10-26 Зведена таблиця щодо вимог до якості послуг та умови проведення відповідних перерахунків
2011-03-09 Розпорядження КМДА № 307 від 9.03.2011: Про впорядкування надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
2011-02-03 Розпорядження КМДА від 03.02.2011 № 140 "Про впорядкування нарахування плати за житлово-комунальні послуги в м. Києві"
2010-02-17 Постанова КМУ № 151 "Про затвердження Порядку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з ЦО, ХВП, ГВП і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі.."
2009-05-20 Кабінет Міністрів України; Постанова, Порядок, Перелік, Форма типового документа, Договір вiд 20.05.2009 № 529: Порядок формування тарифів
2005-05-17 Держжитлокомунгосп України; Наказ, Правила, Форма типового документа вiд 17.05.2005 № 76: Правила утримання жилих будинків та прибудинкових територій
2004-08-10 Держжитлокомунгосп України; Наказ, Перелік вiд 10.08.2004 № 150: Перелік послуг з утримання будинків і споруд...
2004-06-24 Верховна Рада України; Закон вiд 24.06.2004 № 1875-IV: Про житлово-комунальні послуги
1997-05-21 Верховна Рада України; Закон вiд 21.05.1997 № 280/97-ВР: Про місцеве самоврядування в Україні
1992-10-08 Кабінет Міністрів України; Постанова, Порядок, Правила, Статут вiд 08.10.1992 № 572
Замініть на іконку або видаліть
 Служба допомоги киянам – КБУ «Контактний центр міста Києва» (15-51)
 
 

КБУ «Контактний центр міста Києва» (15-51) – це прямий зв’язок громадян з Київською міською владою. Установа працює цілодобово, без вихідних та у святкові дні.

Оператори Вас завжди уважно вислухають та допоможуть у вирішенні питань, які відносяться до компетенції Київської міської державної адміністрації.

Обов’язково телефонуйте нам за телефонами 15-51 (зі стаціонарного), (044) 205-73-37 (з мобільного, тарифікація згідно Вашого тарифного пакету). Також Ви можете направляти свої звернення у соціальну мережу "Facebook" та на веб-сторінці, розташованої на базі єдиного веб-порталу органів виконавчої влади

Пам’ятайте, ваш дзвінок дуже важливий!