Вимоги до якості послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, згідно розпорядження КМДА від 09.03.2011 № 307

за 1 м2 загальної площі на місяць

Показники та гарантований рівень якості послуг, робіт

Відхилення показників надання послуг, робіт

Допустимі відхилення показників надання

послуг, робіт

Умови зменшення тарифу за надані послуги, роботи

Підстави для нарахування наймодавцем зменшеного тарифу за надані послуги, роботи

1

2

3

4

5

Прибирання прибудинкової території

Виконання робіт згідно з встановленими періодичністю та строками (див. додаток 1)

Порушення переліку і періодичності робіт.

 

 

Недоосвоєння врахованих в структурі тарифу витрат

Не допускається

Плата зменшується на 3,3 відсотка за кожний день порушення переліку і періодичності робіт, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів

Табель робочого дня;

 

Журнал реєстрації Виконавцем звернень мешканців;

 

Акти обстеження будинку або групи будинків з участю мешканців будинку; Дані побудинкового обліку

Прибирання сходових кліток

Виконання робіт згідно з встановленими періодичністю та строками (див. додаток 4 рішення)

Порушення переліку і періодичності робіт.

 

Недоосвоєння врахованих в структурі тарифу витрат

Не допускається

Плата зменшується на 3,3 відсотка за кожний день порушення переліку і періодичності робіт, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів

Табель робочого дня;

 

Журнал реєстрації виконавцем звернень мешканців;

 

Акти обстеження будинку або групи будинків з участю мешканців будинку;

Дані побудинкового обліку

Вивезення та захоронення твердих побутових відходів

Вивезення та захоронення твердих побутових відходів згідно з графіком і нормами накопичення,

Незабезпечення

 вивезення і захоронення відходів згідно затвердженого на підприємстві графіка.

 

Незабезпечення нормативної кількості сміттєзбірників

Не допускається

 

 

 

 

 

 

Не допускається

Плата зменшується на 3,85 відсотка відповідної складової тарифу за кожний день перевищення допустимого строку відхилення

 

Акт, складений Виконавцем та підтверджений Споживачем(ами), про порушення графіків вивезення і захоронення твердих побутових відходів;

 Фактична кількість сміттєзбірників;

Дані побудинкового обліку.

Технічне обслуговування ліфтів

Дотримання вимог безперебійної експлуатації, згідно з ГСТУ 36.01.005-98, 36.01.009-96

Перерви в роботі ліфтів понад терміни, передбачені положенням про систему технічного

обслуговування та ремонти ліфтів

(КД З6.]-001-2000) та нормами простоїв ліфтів внаслідок відмов («Ліфтмаш»

від 24.11.89р.)

Якщо не працює жоден з ліфтів  - в межах 3-х діб включно на місяць при безперебійній

експлуатації

Плата зменшується на 3,3 відсотка за кожен день перевищення допустимого терміну, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів

 

 

Журнал реєстрації зупинок ліфтів Виконавцем (під'їзду,

будинку);

Акти обстеження будинку або групи будинків з участю мешканців будинку; Дані побудинкового обліку

Обслуговування систем диспетчеризації

Цілодобове приймання аварійних сигналів та заявок від споживачів

та організація роботи з усунення несправностей і пошкоджень

Перерви в роботі

В межах 24 год. включно на місяць при безперебійній

експлуатації

Плата зменшується на 3,3 відсотка за кожен день перевищення допустимого терміну, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів

 

Журнал реєстрації;

Акти обстеження будинку або групи будинків з участю мешканців будинку;

Освітлення місць загального користування

Щоденне освітлення у визначені години та своєчасна заміна лампочок відповідно до нормативу.

Освітлення місць загального користування

1 день на місяць (на ліквідацію несправностей)

Плата зменшується на 3,3 відсотка за кожен день перевищення допустимого терміну, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів в рік до 1 лютого наступного року.

Журнал реєстрації виконавцем звернень мешканців;

Звітні дані ліквідації несправностей;

Акти обстеження будинку або групи будинків з участю мешканців будинку; Дані побудинкового обліку

Енергопостачання для ліфтів

Дотримання норм

витрат

електроенергії на експлуатацію ліфтів

Недоосвоєння витрат електроенергії для забезпечення роботи ліфтів проти встановленого даним рішенням нормативу по будинку (див. додаток 4 до рішення)

Не допускається

Плата зменшується на 3,3 відсотка за кожен день перевищення допустимого терміну,  але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів в рік до 1 лютого наступного року.

Журнал реєстрації Виконавцем звернень мешканців;

Звітні дані витрат електроенергії для забезпечення роботи ліфтів за результатами побудинкового обліку

Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем тепло-, водопостачання, водовідведення

Проведення обслуговування внутрішньобудинкових мереж та обладнання за планом, але не менше встановленого нормативу

Порушення переліку та норм робіт

Не допускається

Плата зменшується на 33,3 відсотка за кожен місяць непроведення робіт за підсумками кварталу, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів в квартал

Акт виконання робіт по будинках;

Журнал реєстрації Виконавцем звернень мешканців,

Дані побудинкового обліку

Проведення дератизації, дезінфекції

Проведення дератизації та дезінфекції (місць загального користування, підвалів) здійснюється у відповідності до

методології і техніки, затверджених Міністерством охорони здоров’я України.

Порушення переліку робіт з дератизації та

періодичності їх проведення

Не допускається

 Тариф зменшується на суму недоосвоєння витрат в квартал

 Акт виконання Виконавцем робіт по будинку або групі будинків;

Результати побудинкового обліку

Технічне обслуговування димовентканалів; технічне обслуговування і поточний ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення

Дотримання вимог безперебійної експлуатації,

Порушення переліку робіт та

періодичності їх проведення

Не допускається

Тариф зменшується на суму недоосвоєння витрат в квартал

 Акт виконання Виконавцем робіт по будинку або групі будинків;
Результати побудинкового обліку

Проведення поточного ремонту житлового фонду, в тому числі місць загального користування

Проведення такого ремонту житлового фонду за планом поточного ремонту, в тому числі пооб”єктно.

Недоосвоєння витрат на проведення якісного ремонту будинку у звітному році, сформованих з урахуванням затверджених об’єктів

Проведення поточного ремонту в іншому кварталі, ніж заплановано, в межах року. Економія коштів за рахунок удосконалення організації його проведення

Плата знижується на суму недоосвоєних витрат на поточний ремонт житлового фонду з розрахунку на 1 м2 загальної площі пооб’єктно по закінченні терміну накопичення коштів на ремонт, кошторисна вартість якого була включена в розрахунок тарифу на послуги,  за результатами побудинкового обліку.

Акт виконання Виконавцем робіт по будинках;

Фактичні і нормативні витрати на поточний ремонт за рік по статті «Поточний ремонт житлового фонду» за результатами побудинкового обліку.

 

Примітки:

  1. Для мешканців будинків, в яких окремі витрати по відповідній складовій тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій не враховані, перерахунки за зниження якості або ненадання їх у повному обсязі не проводяться.
  2. Відповідальність за ведення документів, що підтверджують виконання робіт пов’язаних з утриманням будинків і споруд та  прибудинкових територій, несе виконавець.

ВИМОГИ
щодо кількісних і якісних показників послуг та зменшення плати у разі їх відхилення від нормативних,

згідно Постанови КМУ від 17.02.2010 №151

 

Кількісні і якісні показники

Відхилення від показників

Допустимий строк відхилення від показників

Зменшення плати за надані послуги у разі перевищення допустимого строку відхилення від їх показників

Розрахункова одиниця

1

2

3

4

5

Централізоване опалення

Своєчасний початок і закінчення опалювального сезону (протягом трьох діб із середньодобовою температурою 8° C)

Надання послуг з централізованого опалення пізніше встановленого строку або дострокове закінчення опалювального сезону

 

 

На 3,3 відсотка місячної плати за кожну добу перевищення допустимого строку відхилення від показниківразі оплати послуг щомісяця протягом року враховується те, що місячна плата розподілена на рік)

За 1 кв. метр (куб. метр) опалюваної площі (об'єму) квартири (будинку садибного типу, житлових приміщень у гуртожитках)

Безперебійне надання послуг з централізованого опалення протягом усього опалювального сезону

Перерви у наданні послуг з централізованого опалення

12 годин на добу (один раз на місяць)

На 3,3 відсотка місячної плати за кожну добу перевищення допустимого строку відхилення від показниківразі оплати послуг щомісяця протягом року враховується те, що місячна плата розподілена на рік)

За 1 кв. метр (куб. метр) опалюваної площі (об'єму) квартири (будинку садибного типу, житлових приміщень у гуртожитках)

Температура повітря в житлових приміщеннях (за умови їх утеплення) відповідає діючим нормам і правилам - 18° C (у наріжних кімнатах - 20° C)

Фактична температура в приміщеннях нижча ніж нормативна

12 годин на добу (один раз на місяць)

На 5 відсотків за кожний градус відхилення від 18° C до 12° C у житлових приміщенняхнаріжних кімнатах - від 20° C до 14° C) плати за період відхилення (протягом усього строку відхилення).

При температурі в житлових приміщеннях нижче ніж 12° C (у наріжних кімнатах - нижче ніж 14° C) плата за централізоване опалення не справляється

За 1 кв. метр (куб. метр) опалюваної площі (об'єму) квартири (будинку садибного типу, житлових приміщень у гуртожитках)

Централізоване постачання холодної води

Безперебійне або за затвердженим режимом надання послуг протягом року

Перерви у наданні послуг з централізованого постачання холодної води

Не більш як 6 годин на добу при цілодобовому водопостачанні та не більш як 30 відсотків загального часу постачання води за графіком (не більше ніж два рази на місяць)

На 3,3 відсотка місячної плати за кожну добу перевищення допустимого строку відхилення

На одну особу за місяць

Склад і властивості води згідно з державним стандартом на питну воду, вимогами санітарного законодавства та дозволами Держспоживстандарту

Невідповідність складу і властивостей води державному стандарту на питну воду вимогам санітарного законодавства та дозволам Держспоживстандарту

Не допускається (або згідно з абзацом першим пункту 7 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. N 630)

На 20 відсотків за весь строк невідповідності складу і властивості води

На одну особу за місяць або за 1 куб. метр холодної води

Централізоване постачання гарячої води

Забезпечення нормативної температури гарячої води у точці розбору не нижче 50° C та не вище ніж 75° C

Фактична температура гарячої води у точці розбору не відповідає нормативній

Не більш як 2 хвилини після відкриття водорозбірного крану

При температурі гарячої води понад 50° C - плата справляється згідно з установленим тарифом; від 45° C до 49° C - зменшується на 10 відсотків за весь строк відхилення; від 40° C до 44° C - плата зменшується на 30 відсотків за весь строк відхилення; нижче ніж 40° C - справляється за весь строк відхилення за тарифами на послуги з централізованого постачання холодної води

На одну особу за місяць або за 1 куб. метр гарячої води


Безперебійне або за затвердженим графіком

Перерви у наданні послуг з централізованого постачання гарячої води

Не більш як 6 годин на добу при безперебійному водопостачанні та не більш як 30 відсотків загального часу постачання води за графіком (не більше ніж два рази на місяць)

На 3,3 відсотка місячної плати за кожну добу перевищення допустимого строку відхилення від показників

На одну особу за місяць

Склад і властивості води згідно з державним стандартом на питну воду, вимогами санітарного законодавства та дозволами Держспоживстандарту

Невідповідність складу і властивостей води державному стандарту на питну воду, вимогам санітарного законодавства та дозволам Держспоживстандарту

Не допускається (або згідно з абзацом першим пункту 7 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. N 630)

На 10 відсотків за весь строк невідповідності складу і властивостей води

На одну особу за місяць або за 1 куб. метр гарячої води