Вимоги до якості послуг з утримання будинків і споруд та
прибудинкових територій, згідно розпорядження КМДА від 09.03.2011 № 307
за
Показники та гарантований
рівень якості послуг, робіт |
Відхилення показників надання
послуг, робіт |
Допустимі відхилення показників
надання послуг, робіт |
Умови зменшення тарифу за
надані послуги, роботи |
Підстави для нарахування
наймодавцем зменшеного тарифу за надані послуги, роботи |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Прибирання
прибудинкової території |
||||
Порушення переліку і періодичності робіт. Недоосвоєння врахованих в структурі тарифу витрат |
Не допускається |
Плата зменшується на 3,3 відсотка за кожний день порушення переліку і
періодичності робіт, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі
тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів |
Табель робочого дня; Журнал реєстрації Виконавцем звернень мешканців; Акти обстеження будинку або групи будинків з участю мешканців будинку;
Дані побудинкового обліку |
|
Прибирання
сходових кліток |
||||
Виконання робіт згідно з встановленими періодичністю та строками (див.
додаток 4 рішення) |
Порушення переліку і періодичності робіт. Недоосвоєння врахованих в структурі тарифу витрат |
Не допускається |
Плата зменшується на 3,3 відсотка за кожний день порушення переліку і
періодичності робіт, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі
тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів |
Табель робочого дня; Журнал реєстрації виконавцем звернень мешканців; Акти обстеження будинку або групи будинків з участю мешканців будинку; Дані побудинкового обліку |
Вивезення
та захоронення твердих побутових відходів |
||||
Вивезення та захоронення твердих побутових відходів згідно з графіком і
нормами накопичення, |
Незабезпечення вивезення і захоронення відходів
згідно затвердженого на підприємстві графіка. Незабезпечення нормативної кількості сміттєзбірників |
Не допускається Не допускається |
Плата зменшується на 3,85 відсотка відповідної складової
тарифу за кожний
день перевищення допустимого строку відхилення
|
Акт, складений Виконавцем та підтверджений Споживачем(ами),
про порушення графіків вивезення і захоронення твердих побутових відходів; Фактична кількість сміттєзбірників; Дані побудинкового обліку. |
Технічне
обслуговування ліфтів |
||||
Дотримання вимог безперебійної експлуатації, згідно з ГСТУ 36.01.005-98,
36.01.009-96 |
Перерви в роботі ліфтів понад терміни, передбачені положенням про систему
технічного обслуговування та ремонти ліфтів (КД З6.]-001-2000) та нормами простоїв ліфтів внаслідок відмов («Ліфтмаш» від 24.11.89р.) |
Якщо не працює жоден з ліфтів - в
межах 3-х діб включно на місяць при безперебійній експлуатації |
Плата зменшується на 3,3 відсотка за кожен день перевищення допустимого терміну,
але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично
отриманих від споживачів коштів |
Журнал реєстрації зупинок ліфтів Виконавцем (під'їзду, будинку); Акти обстеження будинку або групи будинків з участю мешканців будинку;
Дані побудинкового обліку |
Обслуговування
систем диспетчеризації |
||||
Цілодобове приймання аварійних сигналів та заявок від споживачів та організація роботи з усунення несправностей і пошкоджень |
Перерви в роботі |
В межах 24 год. включно на місяць при безперебійній експлуатації |
Плата зменшується на 3,3 відсотка за кожен день перевищення допустимого
терміну, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та
фактично отриманих від споживачів коштів |
Журнал реєстрації; Акти обстеження будинку або групи будинків з участю мешканців будинку; |
Освітлення
місць загального користування |
||||
Щоденне освітлення у визначені години та своєчасна заміна лампочок
відповідно до нормативу. |
Освітлення місць загального користування |
1 день на місяць (на ліквідацію несправностей) |
Плата зменшується на 3,3 відсотка за кожен день перевищення допустимого
терміну, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та
фактично отриманих від споживачів коштів в рік до 1 лютого наступного року. |
Журнал реєстрації виконавцем звернень мешканців; Звітні дані ліквідації несправностей; Акти обстеження будинку або групи будинків з участю мешканців будинку;
Дані побудинкового обліку |
Енергопостачання
для ліфтів |
||||
Дотримання норм витрат електроенергії на експлуатацію ліфтів |
Недоосвоєння витрат електроенергії для
забезпечення роботи ліфтів проти встановленого даним рішенням нормативу по
будинку (див. додаток 4 до рішення) |
Не допускається |
Плата зменшується на 3,3 відсотка за кожен день перевищення допустимого
терміну, але не більше від суми
витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів
коштів в рік до 1 лютого наступного року. |
Журнал реєстрації Виконавцем звернень мешканців; Звітні дані витрат електроенергії для забезпечення роботи ліфтів за
результатами побудинкового обліку |
Технічне
обслуговування внутрішньобудинкових систем тепло-, водопостачання, водовідведення |
||||
Проведення обслуговування внутрішньобудинкових
мереж та обладнання за планом, але не менше встановленого нормативу |
Порушення переліку та норм робіт |
Не допускається |
Плата зменшується на 33,3 відсотка за кожен місяць непроведення
робіт за підсумками кварталу, але не більше від суми витрат, врахованих в
структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів в квартал |
Акт виконання робіт по будинках; Журнал реєстрації Виконавцем звернень мешканців, Дані побудинкового обліку |
Проведення
дератизації, дезінфекції |
||||
Проведення дератизації та дезінфекції (місць загального користування,
підвалів) здійснюється у відповідності до методології і техніки, затверджених Міністерством охорони здоров’я
України. |
Порушення переліку робіт з дератизації та періодичності їх проведення |
Не допускається |
Тариф зменшується на суму недоосвоєння
витрат в квартал |
Акт виконання Виконавцем робіт по будинку або групі
будинків; Результати побудинкового обліку |
Технічне
обслуговування димовентканалів; технічне
обслуговування і поточний ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення |
||||
Дотримання вимог безперебійної експлуатації, |
Порушення переліку робіт та періодичності їх проведення |
Не допускається |
Тариф зменшується на суму недоосвоєння витрат в
квартал |
Акт виконання Виконавцем робіт по будинку або групі
будинків; |
Проведення
поточного ремонту житлового фонду, в тому числі місць загального користування |
||||
Проведення такого ремонту житлового фонду за планом поточного ремонту, в
тому числі пооб”єктно. |
Недоосвоєння витрат на проведення якісного
ремонту будинку у звітному році, сформованих з урахуванням затверджених
об’єктів |
Проведення поточного ремонту в іншому кварталі, ніж заплановано, в межах
року. Економія коштів за рахунок удосконалення організації його проведення |
Плата знижується на суму недоосвоєних витрат на
поточний ремонт житлового фонду з розрахунку на |
Акт виконання Виконавцем робіт по будинках; Фактичні і нормативні витрати на поточний ремонт за рік по статті
«Поточний ремонт житлового фонду» за результатами побудинкового
обліку. |
Примітки:
Кількісні і якісні показники |
Відхилення від показників |
Допустимий строк відхилення
від показників |
Зменшення плати за надані
послуги у разі перевищення допустимого строку відхилення від їх показників |
Розрахункова одиниця |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Централізоване
опалення |
||||
Надання послуг з централізованого опалення пізніше встановленого строку або дострокове закінчення опалювального сезону |
|
На 3,3 відсотка
місячної плати за кожну добу перевищення допустимого
строку відхилення від показників (у разі оплати послуг щомісяця протягом року враховується те, що місячна плата розподілена на рік) |
За |
|
Перерви у наданні послуг з централізованого опалення |
12 годин на добу (один раз на місяць) |
На 3,3 відсотка
місячної плати за кожну добу перевищення допустимого
строку відхилення від показників (у разі оплати послуг щомісяця протягом року враховується те, що місячна плата розподілена на рік) |
За |
|
Фактична температура в приміщеннях
нижча ніж нормативна |
12 годин на добу (один раз на місяць) |
На 5 відсотків за кожний градус відхилення від 18° C до 12° C у
житлових приміщеннях (у наріжних кімнатах - від 20° C до 14° C) плати за період
відхилення (протягом усього строку відхилення). При температурі в
житлових приміщеннях нижче ніж 12° C (у наріжних кімнатах - нижче ніж 14° C) плата за централізоване опалення не справляється |
За |
|
Централізоване
постачання холодної води |
||||
Перерви у наданні послуг з централізованого
постачання холодної води |
Не більш як 6
годин на добу при цілодобовому
водопостачанні та не більш
як 30 відсотків загального
часу постачання води за графіком
(не більше ніж два рази
на місяць) |
На 3,3 відсотка
місячної плати за кожну добу перевищення допустимого
строку відхилення |
На одну особу за місяць |
|
Невідповідність складу і властивостей води державному стандарту на питну воду вимогам санітарного законодавства та дозволам Держспоживстандарту |
Не допускається
(або згідно з абзацом першим пункту 7
Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. N 630) |
На 20 відсотків
за весь строк невідповідності складу і властивості води |
На одну особу за місяць
або за |
|
Централізоване
постачання гарячої води |
||||
Фактична температура гарячої
води у точці розбору не відповідає нормативній |
Не більш як 2 хвилини після відкриття водорозбірного крану |
При температурі гарячої води понад 50° C -
плата справляється згідно
з установленим тарифом; від 45° C до 49° C - зменшується
на 10 відсотків за весь строк відхилення;
від 40° C до 44° C - плата зменшується
на 30 відсотків за весь строк відхилення;
нижче ніж 40° C - справляється за весь строк відхилення
за тарифами на послуги з централізованого постачання холодної води |
На одну особу за місяць
або за |
Перерви у наданні послуг з централізованого
постачання гарячої води |
Не більш як 6
годин на добу при безперебійному
водопостачанні та не більш
як 30 відсотків загального
часу постачання води за графіком
(не більше ніж два рази
на місяць) |
На 3,3 відсотка
місячної плати за кожну добу перевищення допустимого
строку відхилення від показників |
На одну особу за місяць |
|
Невідповідність складу і властивостей води державному стандарту на питну воду, вимогам санітарного законодавства та дозволам Держспоживстандарту |
Не допускається
(або згідно з абзацом першим пункту 7
Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. N 630) |
На 10 відсотків
за весь строк невідповідності складу і властивостей води |
На одну особу за місяць
або за |