Про затвердження Порядку визначення нормативних витрат житлово-експлуатаційних організацій, пов'язаних з утриманням будинків і прибудинкових територій Наказ Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України
від 3 вересня 1999 року N 214 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
28 грудня 1999 р. за N 917/4210 Наказ втратив чинність
(згідно з наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства
від 22 липня 2005 року N 109)З метою подальшого реформування житлово-комунального господарства і на виконання окремого доручення Кабінету Міністрів України від 5 серпня 1999 року N 17290/96 НАКАЗУЮ: 1. Затвердити розроблений Управлінням економіки житлово-комунального господарства і схвалений рішенням науково-технічної ради Держбуду від 01.09.99 N 49 Порядок визначення нормативних витрат житлово-експлуатаційних організацій, пов'язаних з утриманням будинків і прибудинкових територій (далі - Порядок), що додається. 2. Управлінню економіки житлово-комунального господарства (Білянський) подати Порядок на державну реєстрацію до Мін'юсту України. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Комітету М. В. Руля. 4. Визнати такими, що втратили чинність, методичні рекомендації щодо визначення нормативних витрат житлово-експлуатаційних організацій, пов'язаних з утриманням будинків і прибудинкових територій, затверджені наказом Держбуду України від 29.09.99 N 18.
Голова Комітету | В. М. Гусаков |
ЗАТВЕРДЖЕНО |
1.1. Порядок визначення нормативних витрат підприємств житлового господарства, пов'язаних з утриманням будинків і прибудинкових територій (далі - Порядок), розроблений на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 22.06.98 N 939 "Про вдосконалення системи державного регулювання розміру квартирної плати за утримання будинків і прибудинкових територій" і вводиться в дію на території регіону після введення нових тарифів на житлово-комунальні послуги. При цьому витрати на обслуговування внутрішньобудинкових мереж та обладнання виключаються зі складу тарифів на водо-, теплопостачання та водовідведення і включаються до складу квартирної плати. 1.2. Порядок є обов'язковим для всіх підприємств та організацій, що експлуатують житло та надають послуги з утримання будинків і прибудинкових територій, незалежно від форм власності та відомчої підпорядкованості. 1.3. При введенні в дію Порядку органи місцевого самоврядування відповідно до своїх повноважень можуть (ст. 28 Закону України "Про місцеве самоврядування") прийняти рішення щодо: - обчислення вартості утримання житлового фонду та прибудинкових територій щодо житлово-комунального підприємства в цілому або щодо груп будинків чи щодо окремого будинку (додаток 1, 2); - порядку обчислення накладних витрат (у тому числі витрат на утримання апарату управління), які вираховуються або у відповідності до цього Порядку, або в порядку, визначеному Інструкцією з планування, обліку і калькулювання собівартості робіт (послуг) на підприємствах і в організаціях житлово-комунального господарства, затвердженою наказом Держжитлокомунгоспу від 31.03.97 N 24 і зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 19.05.97 за N 183/1987 (додаток 3, 4). 1.4. Відбір підприємств для утримання житлових будинків та прибудинкових територій визначається відповідно до наказу Держбуду України від 07.09.98 N 194, зареєстрованого в Мін'юсті України 25.12.98 за N 825/3265. 1.5. При розрахунку вартості трудовитрат їх обсяг, що планується, не може перевищувати наведених у Типових нормах часу та нормах обслуговування для робітників і виробничого персоналу, зайнятих утриманням житлового фонду, затверджених наказом Держжитлокомунгоспу України від 04.08.97 N 59 (далі - Типові норми часу). 2. ПЕРЕЛІК РОБІТ З УТРИМАННЯ БУДИНКІВ ТА ПРИБУДИНКОВИХ ТЕРИТОРІЙ
1 | Прибирання сходових кліток |
2 | Вивезення та утилізація твердого побутового та грубого сміття |
3 | Обслуговування ліфтів |
4 | Електроенергія для ліфтів |
5 | Освітлення сходових кліток, підвалів, підкачка води |
6 | Прибирання прибудинкової території |
7 | Обслуговування внутрішньобудинкових систем водо-, теплопостачання, водовідведення, зливової каналізації |
8 | Дератизація |
9 | Дезінфекція |
10 | Обслуговування димовентиляційних каналів |
11 | Прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівель |
12 | Обслуговування диспетчеризації |
13 | Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики й димовидалення |
14 | Технічне обслуговування побутових електроплит |
15 | Поточний ремонт |
16 | Ремонт обладнання спортивних майданчиків (за наявності) |
17 | Ремонт обладнання дитячих майданчиків (за наявності) |
18 | Поливання дворів, клумб, газонів |
19 | Підготовка житлового фонду до експлуатації в зимовий період |
20 | Вивезення снігу |
21 | Витрати на виготовлення розрахункових книжок та довідок наймачам |
22 | Експлуатація номерних знаків |
23 | Очищення неканалізаційних люків |
24 | Очищення дворових туалетів та приямків |
25 | Утримання виробничих майстерень, транспортних засобів та механізмів для обслуговування житла, поточного ремонту і ліквідації аварій |
26 | Інші прямі витрати, передбачені чинним законодавством |
3. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКУ ВИТРАТ НА УТРИМАННЯ БУДИНКІВ ТА ПРИБУДИНКОВИХ ТЕРИТОРІЙ 3.1. Розрахунок ведеться на 100 кв. м загальної площі без урахування ПДВ. 3.2. У розрахунках береться середньомісячна (річна, поділена на 12) заробітна плата окремо за статтями експлуатаційних витрат. 3.3. Загальна сума витрат на поточний ремонт у складі квартирної плати на 1 кв. м загальної площі не може перевищувати нормативного обсягу асигнувань на поточний ремонт житлового фонду, затвердженого органом місцевого самоврядування на рік (щодо житлово-експлуатаційного підприємства в цілому або щодо груп будинків чи щодо окремого будинку). 3.4. Об'єднання співвласників суму витрат на поточний ремонт у складі квартирної плати визначають самостійно.
N | Статті | Методика (формули) розрахунків експлуатаційних витрат | Обґрунтування |
1 | 2 | 3 | 4 |
1 | Прибирання сходових кліток | Вс = (Оз + Нп + Н + М + І) х Кп/Sр, де: | Типові норми часу та норми обслуговування для робітників і виробничого персоналу, зайнятих утриманням житлового фонду |
2 | Вивезення та утилізація твердого побутового та грубого сміття | Вз = Вп + Вг + Ву + (Вс/3 + Вур/4) х К/Sз; Вп = (М х Нн х Тв)/Sз; | Рекомендовані норми накопичення твердого побутового сміття для населених пунктів України (КТМ 204) |
3 | Обслуговування ліфтів | Влз = Вл/Sл, де: | Порядок визначення вартості ТО ліфтів (додаток 3) |
4 | Електроенергія для ліфтів (за відсутності окремого лічильника) | Ве = (Не х Те)/Sл, де: | Норматив витрат електроенергії на 1 ліфт (паспорт на ліфт) |
5 | Освітлення сходових кліток, підвалів, номерних знаків, підкачка води (за відсутності окремого лічильника) | Во = (М + Оз + Те х Не)/Sз, де: | Норматив витрат електроенергії на освітлення сходових кліток, підвалів, підкачки води в багатоповерхових будинках |
6 | Прибирання прибудинкової території | Вп = (Оз + Нп + Н + М + І) Кп/Sпр, де: | Типові норми часу та норми обслуговування для робітників і виробничого персоналу, зайнятих утриманням житлового фонду |
7 | Обслуговування внутрішньо- | У відповідності до укладених договорів між власником житла (чи його уповноваженим) та організацією, яка провадить експлуатацію внутрішньобудинкових систем, включаючи витрати на утримання аварійних служб. У розрахунок включаються окремо витрати на проведення промивки систем опалення та гідравлічного випробування трубопроводів у залежності від поверховості будинків | Правила надання послуг з водо-, теплопостачання та водовідведення (постанова КМУ |
8 | Дератизація | Вд = Вдп + Вдск, де: | Визначається за калькуляцією дезінфекційних станцій |
9 | Дезінфекція | Д = В/Sз, де: | Визначається за калькуляцією дезінфекційних станцій |
10 | Обслуговування димовентиля- | Вдк = (Оз + Нп + Н + М + І) Кдк/Дк, де: | Типові норми часу та норми обслуговування для робітників і виробничого персоналу, зайнятих утриманням житлового фонду |
11 | Витрати на прибирання підвалів та технічних поверхів | Вт = (Оз + Нп + Н + М + І)/Sз, де: | Типові норми часу та норми обслуговування для робітників і виробничого персоналу, зайнятих утриманням житлового фонду |
12 | Витрати на обслуговування диспетчеризації | Вдс = (Оз + Нп + Н + М + І)/Sз, де: | Положення про диспетчеризацію технічного обладнання жилих будівель на території України (наказ ДЖКГ |
13 | Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики й димовидалення (ППА і ДВ) | Впа = (Кк х Вк)/Sз; де: | Розрахунок вартості обслуговування одного клапана проводиться за калькуляцією чи згідно з договором з виконавцями послуг |
14 | Технічне обслуговування побутових електроплит | Веп = (Кеп х Ве)/Sз, де: | Розрахунок вартості обслуговування однієї електроплити проводиться за калькуляцією |
15 | Поточний ремонт | А. Покрівлі Вп = (Sп х Вк х N)/Sз, де: | Перелік основних ремонтно-будівельних робіт капітального та поточного ремонту житлових громадських будівель та споруд (додаток до листа Держбуду України |
Б. Ремонт під'їздів та сходових кліток, підвальних приміщень Вск = К/Sз, де: | Перелік основних ремонтно-будівельних робіт капітального та поточного ремонту житлових і громадських будівель та споруд (додаток до листа Держбуду України | ||
В. Ремонт несучих та захисних конструкцій будинку та столярних виробів Вб = (Оз + Нп + Н + М + І)/Sз, де: | Перелік основних ремонтно-будівельних робіт капітального та поточного ремонту житлових громадських будівель та споруд (додаток до листа Держбуду України | ||
16 | Витрати на ремонт обладнання спортивних майданчиків (за наявності) | Всм = (Оз + Нп + Н + М + І)/Sз, де: | Типові норми часу та норми обслуговування для робітників і виробничого персоналу, зайнятих утриманням житлового фонду |
17 | Витрати на ремонт дитячих майданчиків | Вдм = (Оз + Нп + Н + М + І)/Sз, де: | Типові норми часу та норми обслуговування для робітників і виробничого персоналу, зайнятих утриманням житлового фонду |
18 | Поливання дворів, клумб, газонів | Впд = (Sг х Nг х Дг + Sд х Nд х Дд) Тв х Кп/Sз, де: | Розрахунок вартості робіт проводиться за калькуляцією |
19 | Підготовка житлового фонду до експлуатації в зимовий період (утеплення, скління вікон, ущільнення дверей і т. ін.) | Вжз = (Вр + В1)/Sз, де: | Розрахунок проводиться за калькуляцією |
20 | Вивезення снігу | Норма витрат на вивезення снігу визначається в домогосподарстві індивідуально в залежності від площі території, з якої вивозиться сніг, відстані до пунктів звалищ та тарифів на транспорт | Наказ ДЖКГ |
21 | Витрати на виготовлення розрахункових книжок та довідок наймачам | Визначається, виходячи з потрібної кількості виготовлених книжок, бланків | Розрахунок вартості робіт проводиться за калькуляцією |
22 | Експлуатація номерних знаків | Вез = (Wб х C)/(Nе х Sз), де: | Визначається, виходячи з фактичних витрат за калькуляцією |
23 | Очищення неканаліза- | При наявності на території люків водо-, теплопостачання, водовідведення, телефону і т. п. | Розрахунок вартості робіт проводиться за калькуляцією |
24 | Очищення дворових туалетів та приямків | Норма встановлюється на підставі договорів з підприємствами санітарної очистки | Розрахунок вартості робіт проводиться за калькуляцією |
25 | Утримання виробничих майстерень, транспортних засобів та механізмів для обслуговування житла, поточного ремонту і ліквідації аварій | За розрахунком | Інструкція з планування, обліку і калькулювання собівартості робіт (послуг) на підприємствах і в організаціях житлово-комунального господарства |
26 | Інші прямі витрати | Витрати, не враховані попередніми пунктами Порядку, але передбачені чинним законодавством | Розрахунок вартості робіт проводиться за калькуляцією |
Начальник Управління економіки | |
Додаток 1 |
Місяці | Витрати електроенергії в кВт.год. | |||||||
Освітлення номерного знака | Підвали | Технічний | Сміттє- | |||||
1-пов. | 2-пов. | 3-пов. | 1-пов. | 2-пов. | 3-пов. | |||
Січень | 37,3 | 41,5 | 49,0 | - | 0,6 | 0,6 | 0,4 | 1,5 |
Лютий | 30,7 | 34,4 | 40,3 | - | 0,6 | 0,6 | 0,4 | 1,5 |
Березень | 29,0 | 32,5 | 38,1 | - | 0,6 | 0,6 | 0,4 | 1,4 |
Квітень | 23,1 | 26,0 | 30,3 | - | 0,5 | 0,5 | 0,3 | 1,4 |
Травень | 19,1 | 21,5 | 25,1 | - | 0,5 | 0,5 | 0,3 | 1,2 |
Червень | 17,5 | 19,7 | 22,9 | - | 0,4 | 0,4 | 0,3 | 1,2 |
Липень | 19,2 | 21,5 | 25,2 | - | 0,4 | 0,4 | 0,4 | 1,2 |
Серпень | 23,1 | 26,0 | 30,3 | - | 0,5 | 0,5 | 0,4 | 1,3 |
Вересень | 26,4 | 29,5 | 34,6 | - | 0,5 | 0,5 | 0,4 | 1,3 |
Жовтень | 31,0 | 35,0 | 40,7 | - | 0,5 | 0,5 | 0,4 | 1,5 |
Листопад | 35,0 | 39,2 | 45,8 | - | 0,6 | 0,6 | 0,5 | 1,5 |
Грудень | 38,6 | 43,2 | 50,7 | - | 0,6 | 0,6 | 0,5 | 1,5 |
____________
* Незалежно від числа поверхів. Норми витрат електроенергії на освітлення місць загального користування в чотири-, п'ятиповерхових житлових приміщеннях (на 100 кв. м житлової площі в місяць)
Місяці | Витрати електроенергії в кВт.год. | ||||||
Сходові клітки й номерні знаки | Підвали | Технічний поверх, горище | Сміттєкамери* | ||||
4-пов. | 5-пов. | 4-пов. | 5-пов. | 4-пов. | 5-пов. | ||
Січень | 55,4 | 61,0 | 0,8 | 0,9 | 0,5 | 0,6 | 1,5 |
Лютий | 45,6 | 50,2 | 0,8 | 0,9 | 0,5 | 0,6 | 1,5 |
Березень | 43,2 | 47,5 | 0,8 | 0,8 | 0,5 | 0,5 | 1,4 |
Квітень | 34,3 | 37,8 | 0,6 | 0,7 | 0,4 | 0,5 | 1,4 |
Травень | 28,4 | 31,3 | 0,6 | 0,7 | 0,4 | 0,4 | 1,2 |
Червень | 26,0 | 28,6 | 0,5 | 0,6 | 0,4 | 0,4 | 1,2 |
Липень | 28,4 | 31,3 | 0,5 | 0,6 | 0,5 | 0,5 | 1,2 |
Серпень | 34,3 | 37,8 | 0,6 | 0,7 | 0,5 | 0,5 | 1,3 |
Вересень | 39,2 | 43,2 | 0,6 | 0,7 | 0,5 | 0,5 | 1,5 |
Жовтень | 46,0 | 50,7 | 0,6 | 0,8 | 0,5 | 0,6 | 1,5 |
Листопад | 51,9 | 57,3 | 0,7 | 0,9 | 0,6 | 0,7 | 1,5 |
Грудень | 57,3 | 63,3 | 0,7 | 0,9 | 0,6 | 0,7 | 1,5 |
____________
* Незалежно від числа поверхів. Норми витрат електроенергії на освітлення місць загального користування в 7 - 14-поверхових житлових приміщеннях (на 100 кв. м житлової площі в місяць)
Місяці | Витрати електроенергії в кВт.год. | |||||||||
Сходові клітки, | Підвали | Технічний | Сміттєкамери | |||||||
7 - 9- | 10 - 12- | 13 - 14- | 7 - 9- | 10 - 14- | 7 - 9- | 10 - 14- | 7 - 9- | 10 - 12- | 13 - 14- | |
Січень | 63 | 67,8 | 78,0 | 0,8 | 0,7 | 0,5 | 0,4 | 1,8 | 1,7 | 1,6 |
Лютий | 52 | 55,8 | 64,2 | 0,7 | 0,6 | 0,5 | 0,4 | 1,8 | 1,7 | 1,6 |
Березень | 49 | 52,8 | 60,7 | 0,7 | 0,6 | 0,4 | 0,3 | 1,7 | 1,6 | 1,5 |
Квітень | 39 | 42,0 | 48,3 | 0,6 | 0,5 | 0,4 | 0,3 | 1,6 | 1,5 | 1,4 |
Травень | 32 | 34,8 | 40,0 | 0,6 | 0,5 | 0,3 | 0,2 | 1,6 | 1,5 | 1,4 |
Червень | 29 | 31,8 | 36,6 | 0,5 | 0,4 | 0,3 | 0,2 | 1,5 | 1,4 | 1,3 |
Липень | 32 | 34,8 | 40,0 | 0,5 | 0,4 | 0,3 | 0,2 | 1,5 | 1,4 | 1,3 |
Серпень | 39 | 42,0 | 36,3 | 0,6 | 0,5 | 0,4 | 0,3 | 1,6 | 1,5 | 1,4 |
Вересень | 44 | 48,0 | 40,2 | 0,6 | 0,5 | 0,4 | 0,3 | 1,6 | 1,6 | 1,4 |
Жовтень | 52 | 56,4 | 48,8 | 0,7 | 0,6 | 0,5 | 0,4 | 1,7 | 1,6 | 1,5 |
Листопад | 59 | 63,6 | 55,2 | 0,8 | 0,7 | 0,5 | 0,4 | 1,8 | 1,7 | 1,6 |
Грудень | 65 | 70,2 | 64,7 | 0,8 | 0,7 | 0,6 | 0,5 | 1,8 | 1,7 | 1,6 |
НОРМИ
витрат електроенергії на експлуатацію водопідкачок, що перебувають на балансі житлових організацій
(на 100 кв. м житлової площі будинків, у яких вода подається при допомозі водопідкачок)
| Місяці року | |||||||||||
I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | IX | X | XI | XII | |
Витрати електроенергії (кВт.год.) | 27 | 25 | 25 | 25 | 26 | 30 | 30 | 30 | 28 | 27 | 27 | 26 |
НОРМИ
витрат електроенергії на експлуатацію ліфтів
(на 100 кв. м житлової площі)
Місяці | Витрати електроенергії в кВт.год. за місяць | ||
в будинках до | в 10 - 12- | в 13 - 16- | |
Січень | 39 | 62 | 64 |
Лютий | 35 | 55 | 57 |
Березень | 35 | 55 | 57 |
Квітень | 37 | 59 | 62 |
Травень | 37 | 60 | 62 |
Червень | 33 | 52 | 53 |
Липень | 34 | 53 | 55 |
Серпень | 34 | 53 | 55 |
Вересень | 33 | 52 | 53 |
Жовтень | 40 | 63 | 65 |
Листопад | 40 | 63 | 65 |
Грудень | 37 | 59 | 62 |
НОРМИ
витрат електроенергії на експлуатацію систем пожежогасіння і димовидалення (СП і Д), замковопереговорних пристроїв (ЗПУ) й антен колективного користування (АКП)
(на 100 кв. м житлової площі)
Поверховість | Витрати електроенергії в кВт.год. за місяць | ||
Системи П і Д | ЗПУ | АКП | |
до 4-го поверху включно | - | 4,5 | 6,0 |
5 - 6 | - | 3,6 | 5,0 |
7 - 8 - 9 | - | 2,3 | 3,0 |
10 - 12 | 6,0 | 1,8 | 2,2 |
13 - 16 | 3,6 | 1,2 | 1,6 |
НОРМИ
витрат електроенергії на утримання виробничих майстерень житлових організацій в залежності від корисної площі й кількості одиниць технологічного обладнання
Вид | Витрати електроенергії в кВт.год. у залежності від загальної площі | ||||||||||||||
до 30 кв. м | 31 - 50 кв. м | 51 - 100 кв. м | 101 - 200 кв. м | понад | |||||||||||
Кількість | Кількість | Кількість | Кількість | Кількість | |||||||||||
до 3 | 3 - 5 | 5 - 6 | до 5 | 5 - 8 | 8 - 10 | до 8 | 8 - 10 | 10 - 12 | до 10 | 10 - 12 | 12 - 15 | до 12 | 12 - 15 | 15 - 20 | |
1. Столярна | 200 | 300 | 400 | 350 | 500 | 550 | 500 | 600 | 650 | 600 | 700 | 750 | 700 | 750 | 800 |
2. Слюсарна | 150 | 200 | 250 | 220 | 280 | 300 | 280 | 330 | 350 | 330 | 380 | 400 | 380 | 400 | 450 |
3. Комбіно- | 180 | 220 | 300 | 250 | 300 | 300 | 300 | 350 | 380 | 350 | 350 | 450 | 400 | 450 | 500 |
Додаток 2 |
Професії робітників | Конструкції, обладнання | Одиниця | Норма |
1 | 2 | 3 | 4 |
1. Покрівельник | а) Покрівля із чорної покрівельної сталі площею до 200 кв. м | кв. м покрівлі | 10200 |
Те саме до 500 кв. м | кв. м покрівлі | 10500 | |
Те саме понад 500 кв. м | кв. м покрівлі | 10800 | |
б) Покрівля із м'яких покрівельних матеріалів, площею одної покрівлі 200 - 500 кв. м | кв. м покрівлі | 9400 | |
Те саме понад 500 кв. м | кв. м покрівлі | 9700 | |
в) Азбестоцементна покрівля, площею одної покрівлі до 200 кв. м | кв. м покрівлі | 14100 | |
Те саме до 500 кв. м | кв. м покрівлі | 15100 | |
Те саме понад 500 кв. м | кв. м покрівлі | 16800 | |
2. Тесляр | Термін експлуатації будинку: |
|
|
а) До 10 років: |
|
| |
I група будинків | кв. м заг. площі | 54500 | |
II група будинків | кв. м заг. площі | 61200 | |
III група будинків | кв. м заг. площі | 32400 | |
IV група будинків | кв. м заг. площі | 40600 | |
б) Понад 10 років: |
|
| |
I група будинків | кв. м заг. площі | 41700 | |
II група будинків | кв. м заг. площі | 51600 | |
III група будинків | кв. м заг. площі | 23400 | |
IV група будинків | кв. м заг. площі | 27700 | |
3. Столяр | Термін експлуатації будинку: |
|
|
а) До 10 років: |
|
| |
I група будинків | кв. м заг. площі | 68510 | |
II група будинків | кв. м заг. площі | 74710 | |
III група будинків | кв. м заг. площі | 49755 | |
IV група будинків | кв. м заг. площі | 49755 | |
б) Понад 10 років: |
|
| |
I група будинків | кв. м заг. площі | 50840 | |
II група будинків | кв. м заг. площі | 62930 | |
III група будинків | кв. м заг. площі | 33945 | |
IV група будинків | кв. м заг. площі | 33945 | |
4. Штукатури | Термін експлуатації будинку: |
|
|
а) До 10 років: |
|
| |
I група будинків | кв. м заг. площі | 85700 | |
II група будинків | кв. м заг. площі | 98400 | |
III група будинків | кв. м заг. площі | 78900 | |
IV група будинків | кв. м заг. площі | 78900 | |
б) Понад 10 років: |
|
| |
I група будинків | кв. м заг. площі | 72000 | |
II група будинків | кв. м заг. площі | 93300 | |
III група будинків | кв. м заг. площі | 67700 | |
IV група будинків | кв. м заг. площі | 67700 | |
5. Маляри | Термін експлуатації будинку: |
|
|
а) До 10 років: |
|
| |
I група будинків | кв. м заг. площі | 57000 | |
II група будинків | кв. м заг. площі | 65600 | |
III група будинків | кв. м заг. площі | 52400 | |
IV група будинків | кв. м заг. площі | 52400 | |
б) Понад 10 років: |
|
| |
I група будинків | кв. м заг. площі | 47900 | |
II група будинків | кв. м заг. площі | 62000 | |
III група будинків | кв. м заг. площі | 44900 | |
IV група будинків | кв. м заг. площі | 44900 | |
6. Муляри | Термін експлуатації будинку: |
|
|
а) До 10 років: |
|
| |
I група будинків | кв. м заг. площі | 48800 | |
II група будинків | кв. м заг. площі | 54900 | |
б) Понад 10 років: |
|
| |
I група будинків | кв. м заг. площі | 32500 | |
II група будинків | кв. м заг. площі | 36600 | |
7. Пічники | Опалювальні печі й домашні вогнища | шт. | 1100 |
Вентиляційні канали й канали для відведення продуктів згорання газу в нагрівальних приладах і газифік. печах | шт. | 5000 | |
8. Слюсарі- | а) Водопровід і каналізація при наявності ванн у 1 - 2-поверхових будинках | квартира | 265 |
Те саме в будинках 3 - 4-поверхових | квартира | 285 | |
Те саме в будинках 5-поверхових і більше | квартира | 310 | |
б) Водопровід і каналізація при відсутності ванн у 1 - 2-поверхових будинках | квартира | 330 | |
Те саме в будинках 3 - 4-поверхових | квартира | 380 | |
Те саме в будинках 5-поверхових і вище | квартира | 440 | |
в) Централізоване опалення від будинкової котельні (з примусовою циркуляцією) |
|
| |
В 1 - 2-поверхових будинках | кв. м заг. площі | 23200 | |
Те саме в будинках 3 - 4-поверхових | кв. м заг. площі | 27900 | |
Те саме в будинках 5-поверхових і більше | кв. м заг. площі | 29400 | |
г) Гаряче водопостачання від будинкової котельні (з примусовою циркуляцією) |
|
| |
В 1 - 2-поверхових будинках | кв. м заг. площі | 37200 | |
Те саме в будинках 3 - 4-поверхових | кв. м заг. площі | 43400 | |
Те саме в будинках 5-поверхових і більше | кв. м заг. площі | 48000 | |
ґ) Центральне опалення від ТЕЦ |
|
| |
В 1 - 2-поверхових будинках | кв. м заг. площі | 27900 | |
Те саме в будинках 3 - 4-поверхових | кв. м заг. площі | 31000 | |
Те саме в будинках 5-поверхових і більше | кв. м заг. площі | 35600 | |
д) Гаряче водопостачання від ТЕЦ |
|
| |
В 1 - 2-поверхових будинках | кв. м заг. площі | 54300 | |
Те саме в будинках 3 - 4-поверхових | кв. м заг. площі | 58900 | |
Те саме в будинках 5-поверхових і більше | кв. м заг. площі | 65100 | |
е) Водопідкачка (з природною циркуляцією) | | | |
9. Електро- | а) Електромережі в будинках з відкритою проводкою | квартира | 950 |
б) Те саме в будинках із закритою проводкою | квартира | 1450 | |
в) Силові електроустановки (електродвигуни) | шт. | 40 | |
10. Транс- | Перевезення вантажів, людей, навантаження та розвантаження, складання вантажів | кв. м заг. площі | 93000 |
11. Садівники | Дерева й чагарники | 1 корінь | 15450 |
12. Електро- | Усунення несправностей в системах холодного і гарячого водопостачання, центрального опалення та в елементах будівельних конструкцій | кв. м заг. площі | 124000 |
13. Інші спеціальності |
|
| 5 % від розрахункової чисельності за пп. 1 - 12 |
____________
* При одночасному обслуговуванні систем центрального опалення й гарячого водопостачання одним сантехніком, до норм пунктів в) і ґ) застосовується коефіцієнт 0,7. При одночасному обслуговуванні автоматичних пристроїв одним сантехніком до норм обслуговування пунктів а), б), в) застосовується коефіцієнт 1,2. Порядок розрахунку чисельності двірників наведено в додатку 3 до Типових норм часу та норм обслуговування для робітників і виробничого персоналу, зайнятих утриманням житлового фонду (наказ ДЖКГ від 04.08.97 N 59). Порядок розрахунку чисельності робочих для прибирання сходових площадок і маршів у житлових будинках наведено в додатку 1 до Типових норм часу та норм обслуговування для робітників і виробничого персоналу, зайнятих утриманням житлового фонду (наказ ДЖКГ від 04.08.97 N 59).
Додаток 3 |
Базова ціна технічного обслуговування ліфта (ціна базова) - це середньомісячна ціна послуг із забезпечення безперебійної й безпечної роботи ліфта вантажопідйомністю 320 - 400 кг, швидкістю руху 0,71 - 1,0 м/с, редукторного, двошвидкісного, кількістю зупинок 9, диспетчеризованого за системою ОДС (диспетчерський персонал замовника), крім вартості заміни, модернізації та відновлення його роботи внаслідок навмисного пошкодження. Ціну базову визначає спеціалізована ліфтова організація, виходячи з вимог Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів (ПББЕЛ) та умов договорів з технічного обслуговування та ремонту ліфтів. Спеціалізована ліфтова організація формує ціну на технічне обслуговування ліфтів, виходячи з витрат на оплату праці, закупівлю чи виготовлення запасних частин, накладних та інших витрат, що включаються в собівартість робіт відповідно до Типового положення з планування, обліку і калькулювання собівартості будівельно-монтажних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.02.96 N 186, з нарахуванням норми планових нагромаджень у відсотках до загальної суми прямих і накладних витрат. Заробітна плата основних робітників визначається, виходячи з необхідних обсягів робіт з урахуванням середньомісячної заробітної плати одного працівника, яка склалася на момент формування договірної ціни. Вартість запасних частин, матеріалів і комплектуючих виробів розраховується на підставі потреби в матеріальних ресурсах, відпускних цін постачальників на зазначені ресурси з урахуванням транспортних та заготівельно-складських витрат. Потребу в матеріальних ресурсах визначає спеціалізована ліфтова організація, виходячи з віку та технічного стану ліфтів. Накладні витрати обчислюються на підставі фактичних витрат організації, що склалися в попередній звітний період (квартал, півріччя, рік), і визначаються у відсотках до фонду заробітної плати основних робітників. Ціна базова приймається за основу при виконанні розрахунку вартості технічного обслуговування ліфтів. Визначення вартості технічного обслуговування ліфтів Вартість технічного обслуговування ліфтів визначається на основі базової ціни із застосуванням коефіцієнтів, що враховують форми обслуговування (обсяги наданих послуг), моделі ліфтів, наявність диспетчеризації, кількість поверхів, інтенсивність роботи ліфтів та інші параметри. Вартість технічного обслуговування ліфтів ураховує усереднені умови виконання робіт на різних типах ліфтів. Для зручності планування коштів замовнику та забезпечення стабільної фінансово-економічної діяльності спеціалізованої ліфтової організації вартість технічного обслуговування ліфтів приводиться до середньомісячної. Замовник розраховується за виконані роботи з технічного обслуговування ліфтів рівними частинами незалежно від щомісячних фактичних витрат підрядної організації на підставі пред'явлених до оплати рахунків. Оформлення актів виконання робіт не є обов'язковим. Узгоджені договірні ціни між замовником і підрядником обумовлюються в договорі на виконання робіт. Визначення ціни технічного обслуговування ліфта (ТО) в залежності від форми обслуговування, моделі та інших параметрів Диспетчеризовані ліфти (система ОДС) Цто = Цбаз. х Кмод. х Кформи х (1 + (N поверхів-9) х 0,05 + Квіддал. + Ктерм. експл. х (1 - N х 0,2) + Ксект.). Диспетчеризовані ліфти (система ДСЗ) Цто = Цбаз. х Кмод. х Кформи х Кдсз х (1 + (N поверхів-9) х 0,05 + Квіддал. + Ктерм. експл. х (1 - N х 0,2) + Ксект.). Недиспетчеризовані ліфти Цто = Цбаз. х Кмод. х Кформи х Кнедиспетч. х (1 + (N поверхів-9) х 0,05 + Квіддал. + Ктерм. експл. х (1 - N х 0,2) + Ксект.), де: Цто - ціна технічного обслуговування ліфта; Цбаз. - ціна базова - ціна ТО ліфта (в/п 320 кг, швидкість руху 0,71 м/с, на 9 зупинок, диспетчеризованого за системою ОДС); Кмод. - коефіцієнт моделі ліфта; Кформи - коефіцієнт форми обслуговування; Кдсз - коефіцієнт, що враховує витрати на утримання диспетчерського персоналу спеціалізованої ліфтової організації; Кнедиспетчер. - коефіцієнт, що враховує збільшення витрат на технічний нагляд недиспетчеризованих ліфтів за формами обслуговування ОМ, I, II у відповідності до вимог ПУБЕЛ. Кнедиспетчер. = 1,47; N поверхів - кількість поверхів; 0,05 - коефіцієнт, що враховує надбавку (знижку) за кожний поверх; Квіддал. - коефіцієнт віддаленості від опорного пункту понад 20 км; Ктерм. експл. - коефіцієнт, що враховує термін експлуатації обладнання; N - кількість пакетів модернізації; 0,2 - коефіцієнт, що враховує виконану модернізацію - за кожний пакет модернізації; Ксект. - коефіцієнт, що враховує сектор ринку. Порядок розрахунку технічного обслуговування за типами ліфтів
Тип ліфта | Коефіцієнти складності, що враховують типи (моделі) ліфтів |
1 | 2 |
Ліфт в/п 320 - 400 кг, | 1,0 - базова ціна за технічне обслуговування ліфта на 9 зупинок |
Ліфт в/п 320 - 400 кг, | 1,1 - коефіцієнт збільшення базової ціни за плавне регулювання швидкості |
Ліфт в/п 500 - 1000 кг, | 1,1 - коефіцієнт збільшення базової ціни за вантажопідйомність |
Ліфт в/п 500 - 1000 кг, | 1,2 - коефіцієнт збільшення базової ціни за вантажопідйомність та плавне регулювання швидкості |
Ліфт в/п 500 - 1000 кг, | 1,8 - коефіцієнт збільшення базової ціни за вантажопідйомність, плавне регулювання швидкості та швидкість |
Примітка. Усі інші моделі ліфтів прирівнюються до найбільш характерної групи. Коефіцієнти, що враховують кількість поверхів, віддаленість від опорного пункту, термін експлуатації, сектор ринку
N | Назва | Коефіцієнти | |||||
ОМ | I | II | III | IV | V | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1 | Додавати або віднімати за кожний поверх вище або нижче 9 | 0,05 | 0,05 | 0,05 | 0,05 | 0,05 | 0,05 |
2 | Віддаленість від опорного пункту понад 20 км* | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,03 | 0,03 | 0,03 |
3 | Термін експлуатації обладнання: |
|
|
|
|
|
|
- від 20 до 25 років | 0,3 | 0,3 | 0,3 | 0,3 | 0,3 | 0,3 | |
- від 25 до 30 років | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |
- понад 30 років | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | |
Після виконання повної модернізації | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Після виконання кожного пакета модернізації коефіцієнт надбавок зменшується на 1/5 частину від коефіцієнта надбавки за термін експлуатації (купе кабіни; двері шахти; електрообладнання; лебідка; пристрої безпеки та антивандальне обладнання) | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 |
____________
* У разі віддаленості ліфта від опорного пункту понад 50 км ціна визначається за індивідуальною калькуляцією. Коефіцієнти, що враховують обсяг наданих послуг
(для диспетчеризованих ліфтів)
N | Форма | Коефі- | Розподіл ціни за видами послуг | |||||
Планові | Техніч- | Заміна | Заміна | Звіль- | Позапла- | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
1 | ОМ | 1,00 | 0,42 | 0,15 | 0,15 | 0,08 | 0,1 | 0,1 |
2 | I | 0,85 | 0,42 | 0,15 |
| 0,08 | 0,1 | 0,1 |
3 | II | 0,77 | 0,42 | 0,15 |
|
| 0,1 | 0,1 |
4 | III | 0,65 | 0,42 |
| 0,15 | 0,08 |
|
|
5 | IV | 0,50 | 0,42 |
|
| 0,08 |
|
|
6 | V | 0,42 | 0,42* |
|
|
|
|
|
7 | Індивіду- | При наявності особливих вимог замовників або умов експлуатації ліфтів, ціна технічного обслуговування визначається за індивідуальними розрахунками (калькуляціями) |
____________
* У тому числі 0,05 - вартість заміни дверних замків, запобіжників, лампочок сигналізації та освітлення кабіни ліфта. Коефіцієнти, що враховують витрати, пов'язані з утриманням диспетчерського персоналу спеціалізованої ліфтової організації
Кількість пасажирських ліфтів, | Коефіцієнти |
20 - 40 | 1,31 |
41 - 60 | 1,19 |
61 - 80 | 1,13 |
81 - 100 | 1,10 |
101 - 120 | 1,08 |
II. Порядок визначення вартості технічного обслуговування обладнання диспетчерських систем Вартість технічного обслуговування диспетчерської системи складається із вартості технічного обслуговування окремого обладнання, яке підключено до цієї системи. Вартість технічного обслуговування обладнання диспетчерських систем враховує витрати, пов'язані з виконанням механічних, електромонтажних, налагоджувальних та електровимірювальних робіт, необхідних для підтримання технічного та естетичного стану диспетчерських систем, за винятком вартості виконання загальнобудівельних робіт, пов'язаних з ремонтом приміщень диспетчерського пункту та обладнання зовнішнього контуру заземлення. Вартість технічного обслуговування обладнання диспетчерських систем враховує усереднені умови виконання робіт на обладнанні диспетчерських систем. Середньомісячна вартість технічного обслуговування обладнання диспетчерських систем визначається на підставі Збірника цін вартості технічного обслуговування диспетчерських систем, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 05.12.91 N 121, з застосуванням індексу зростання витрат спеціалізованої ліфтової організації на момент формування договірної ціни відносно цін зазначеного Збірника. Спеціалізована ліфтова організація формує договірну ціну на технічне обслуговування обладнання диспетчерських систем, виходячи з витрат на оплату праці, закупівлю чи виготовлення запасних частин, накладних та інших витрат, що включаються в собівартість робіт відповідно до Типового положення з планування, обліку і калькулювання собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 9 лютого 1996 року N 186, з нарахуванням норми планових нагромаджень у відсотках до загальної суми прямих і накладних витрат. Заробітна плата основних робітників визначається, виходячи з необхідних обсягів робіт з урахуванням середньомісячної заробітної плати одного працівника, яка склалася в регіоні на ремонтно-будівельному виробництві на момент формування договірної ціни. Вартість запасних частин, матеріалів і комплектуючих виробів розраховується на підставі потреби в матеріальних ресурсах, відпускних цін постачальників на зазначені ресурси з урахуванням транспортних та заготівельно-складських витрат. Потребу в матеріальних ресурсах визначає спеціалізована ліфтова організація, виходячи з віку та технічного стану обладнання диспетчерських систем. Накладні витрати обчислюються на підставі фактичних витрат організації, що склалися в попередній звітний період (квартал, півріччя, рік) і визначаються у відсотках до фонду заробітної плати основних робітників. Замовник розраховується за виконані роботи з технічного обслуговування обладнання диспетчерських систем рівними частинами на підставі пред'явлених до оплати рахунків незалежно від фактичних щомісячних витрат підрядної організації. Оформлення актів виконання робіт не є обов'язковим. Узгоджені договірні ціни між замовником і підрядником обумовлюються в договорі на виконання робіт. Приклад розрахунку середньомісячної вартості технічного обслуговування обладнання диспетчерських систем
N | Назва обладнання | Од. | Кіль- | Середньо- | Розрахунок |
| Група I. Обладнання ОДС "Комфорт - II", "Комфорт - ПС" |
|
|
|
|
1.1 | Пульт ОДС | шт. | 1 | 43,72 | (269,55 - 60,33)/12 + 60,33 = 77,77;77,77 х 0,56227 = 43,72 |
1.2 | Блок ліфта | шт. | 1 | 7,68 | (28,85 - 12,28)/12 + 12,28 = 13,66;13,66 х 0,56227 = 7,68 |
1.3 | Блок керування освітленням | шт. | 1 | 3,53 | (12,04 - 5,74)/12 + 5,74 = 6,27;6,27 х 0,56227 = 3,53 |
1.4 | Щит увідний будинку | шт. | 1 | 2,90 | (17,19 - 4,05)/12 + 4,05 = 5,15;5,15 х 0,56227 = 2,90 |
1.5 | Щит увідний під'їзду | шт. | 1 | 1,55 | (8,97 - 2,20)/12 + 2,20 = 2,76;2,76 х 0,56227 = 1,55 |
1.6 | Пристрій переговорний кабіни ліфта | шт. | 1 | 1,80 | (10,10 - 2,57)/12 + 2,57 = 3,20;3,20 х 0,56227 = 1,80 |
| Група II Обладнання ОДС "Еталон" |
|
|
|
|
2.1 | Пульт, стояк управління | шт. | 1 | 59,85 | (298,24 + 89,0)/12 = 89,0 = 106,44;106,44 х 0,56227 = 59,85 |
2.2 | Блок ліфта | шт. | 1 | 17,68 | (28,85 - 12,28)/12 + 12,28 = 13,66;13,66 х 0,56227 = 7,68 |
2.3 | Блок освітлення | шт. | 1 | 3,53 | (12,04 - 5,74)/12 + 5,74 = 6,27;6,27 х 0,56227 = 3,53 |
2.4 | Щит увідний будинку | шт. | 1 | 27,15 | (71,81 - 46,11)/12 + 46,11 = 48,25;48,25 х 0,56227 = 27,15 |
2.5 | Щит увідний під'їзду | шт. | 1 | 1,55 | (8,97 - 2,20)/12 + 2,20 = 2,76;2,76 х 0,56227 = 1,55 |
2.6 | Пристрій переговорний кабіни ліфта | шт. | 1 | 1,80 | (10,10 - 2,57)/12 + 2,57 = 3,20;3,20 х 0,56227 = 1,80 |
Індекс для визначення вартості робіт на момент формування договірної ціни - (умовно) 0,56227.
Додаток 4 |
Заробітна плата Оз розрахована за обсяг робіт Sр = 100000 кв. м при нормі обслуговування на 1 чол. 1000 кв. м і тарифній ставці 60 грн. Таким чином основна зарплата
|
| 100000 |
|
|
|
|
Оз | = | --------- | х | 60 | = | 6000 грн. |
|
| 1000 |
|
|
|
|
Додаткова оплата розраховується за основною: Одо = Оз х 0,3 = 1800 грн. Преміальні доплати Опд = 0,5 (Оз + Одо) = 3900 грн. Таким чином Оз = Оз + Одо + Опд = 11700 грн. Нарахування на зарплату 42,5 %: Нп = 0,425 х 11700 = 4973 грн. Матеріали (беруться за діючими цінами) мають вартість 1062 грн. Накладні витрати (взяті за розрахунком ЖЕКу) 100 % від зарплати Н = 11700 грн. Інші витрати (в тому числі обов'язкові платежі до бюджету) І = 380 грн. Sп = 78800 кв. м; Sз = 440403 кв. м; Кп = 78800/440403 = 0,178; Вс = (11700 + 4973 + 11700 + 1062 + 380)/100000 х 0,178 = 0,0735 грн./кв. м. 2. Приклад розрахунку вартості вивезення твердого побутового сміття Розроблено на підставі рекомендаційних норм накопичення твердого побутового сміття для населених пунктів КТМ 204 України 012.95, згідно з якими норма накопичення побутового сміття на 1 людину в місяць становить Нн = 0,1 куб. м. На загальній площі Sз = 100000 кв. м мешкає М = 5900 чоловік. Вартість вивезення 1 куб. м побутового сміття Вп = 3,0 грн. Вартість вивезення побутового сміття у квартплаті за 1 кв. м загальної площі Вп = 0,1 х 5900 х 3/100000 = 0,0177 грн. Норма накопичення грубого сміття на одну людину в місяць Нз = 0,01 куб. м. Вартість вивезення грубого сміття Вг = 0,95 грн. Вартість вивезення грубого сміття у квартплаті за 1 кв. м загальної житлової площі Вг = 0,01 х 5900 х 3,0/100000 = 0,0018 грн. Вартість утилізації сміття Ву = 0,95 грн./куб. м. Загальна кількість сміття V = 0,1 х 5900 + 0,01 х 5900 = 645 куб. м. Ву = 649 х 0,95/100000 = 0,0061 грн. за 1 кв. м загальної площі. Загальна вартість вивезення сміття на 1 кв. м житлової площі Вз = 0,0177 + 0,0018 + 0,0061 = 0,0256 грн. за 1 кв. м загальної площі в місяць. Примітка. У відповідності до п. 2 розділу 3 цього Порядку добавляється вартість утримання сміттєзбірників та урн, обчислена на підставі їх кількості та термінів експлуатації. 3. Приклад розрахунку вартості обслуговування одного ліфта на місяць у залежності від форми технічного обслуговування Ціна базова 150 грн. (розраховується індивідуально в кожному регіоні з урахуванням місцевих умов); тип (модель) ліфта - ліфт в/п 320 - 400 кг, V = 0,71 - 1 м/с, редукторний, двошвидкісний; кількість поверхів 10; віддаленість від опорного пункту більше 20 км; термін експлуатації ліфта 27 років; виконана модернізація купе кабіни та дверей шахти (2 пакети); ліфт експлуатується в житловому фонді.
Вл1 |
|
| Вартість ТО на місяць: |
| Повне технічне обслуговування ОМ: |
| Ц контракту = 150 х 1,0 х 1,0 (1 + (10 - 9) х 0,05 + 0,1 + 0,5 (1 - 2 х 0,2)) = 217,5 грн. |
Вл2 |
|
| Часткове технічне обслуговування (I): |
| Ц контракту = 150 х 1,0 х 0,85 х (1 + (10 - 9) х 0,05 + 0,1 + 0,5 х (1 - 2 х 0,2)) = 184,88 грн. |
Вл3 |
|
| Часткове технічне обслуговування (II): |
| Ц контракту = 150 х 1,0 х 0,77 х (1 + (10 - 9) х 0,05 + 0,1 + (1 - 2 х 0,2)) = 167,48 грн. |
Вл4 |
|
| Часткове технічне обслуговування (III): |
| Ц контракту = 150 х 1,0 х 0,65 х (1 + (10 - 9) х 0,05 + 0,03 + 0,5 (1 - 2 х 0,2)) = 134,55 грн. |
Вл5 |
|
| Часткове технічне обслуговування (IV): |
| Ц контракту = 150 х 1,0 х 0,5 х (1 + (10 - 9) х 0,05 + 0,03 + 0,5 (1 - 2 х 0,2)) = 103,50 грн. |
Вл6 | |
| Ц контракту = 150 х 1,0 х 0,42 х (1 + (10 - 9) х 0,05 + 0,03 + 0,5 (1 - 2 х 0,2)) = 86,94 грн. |
Примітка. Визначення питомої ваги вартості обслуговування ліфтів проводиться або за площею одного житлового будинку, або за площею всіх будинків, обладнаних ліфтами. 4. Приклад розрахунку вартості електроенергії для ліфтів Використання електроенергії для обслуговування ліфта потребує 600 кВ.год. на місяць. Тариф на електроенергію Те = 0,11 грн. за 1 кВт.год. 600 х 0,11 = 66 грн. - вартість електроенергії, витраченої на 1 ліфт. Приведена житлова площа, що обслуговується 1 ліфтом, становить: Sо = 2005 кв. м. Вартість електроенергії на 1 ліфт становить: Ве = 600 х 0,11/2005 = 0,0329 грн./кв. м. 5. Розрахунок витрат електроенергії на 1 кв. м загальної житлової площі На 180 кв. м загальної площі припадає 100 кв. м житлової площі.
Тип будинку | Сходова | Підвальні | Підкачка | Усього в | Усього в | Усього в |
1-поверховий будинок | 330 | 4,7 | - | 334,7 | 185,9 | 15,5 |
2-поверховий будинок | 370 | 6,3 | - | 376,3 | 209,5 | 17,4 |
3-поверховий будинок | 433 | 6,3 | - | 439,3 | 244,0 | 20,3 |
4-поверховий будинок | 490 | 7,8 | - | 497,8 | 276,6 | 23,1 |
5-поверховий будинок | 540 | 9,2 | 326 | 875,2 | 486,2 | 40,5 |
6-поверховий будинок | 540 | 9,2 | 326 | 875,2 | 486,2 | 40,5 |
7-поверховий будинок | 560,3 | 7,9 | 326 | 894,2 | 496,8 | 41,0 |
8-поверховий будинок | 560,3 | 7,9 | 326 | 894,2 | 496,8 | 41,0 |
9-поверховий будинок | 560,3 | 7,9 | 326 | 894,2 | 496,8 | 41,0 |
10-поверховий будинок | 600 | 6,7 | 326 | 932,7 | 518,2 | 43,0 |
11-поверховий будинок | 600 | 6,7 | 326 | 932,7 | 518,2 | 43,0 |
12-поверховий будинок | 600 | 6,7 | 326 | 932,7 | 518,2 | 43,0 |
13-поверховий будинок | 690 | 6,7 | 326 | 1022,7 | 568,2 | 47,0 |
14-поверховий будинок | 690 | 6,7 | 326 | 1022,7 | 568,2 | 47,0 |
15-поверховий будинок | 690 | 6,7 | 326 | 1022,7 | 568,2 | 47,0 |
16-поверховий будинок | 690 | 6,7 | 326 | 1022,7 | 568,2 | 47,0 |
Середні витрати електроенергії на 100 кв. м загальної площі становлять 37,3 кВт.год. на місяць. Тариф на електроенергію Те = 0,11 грн./кВт.год. Вартість електроенергії на 1 кв. м загальної площі: (37,3 х 0,11)/100 = 0,041 грн. 6. Приклад розрахунку вартості прибирання прибудинкової території (у розрахунок береться 100000 кв. м прибудинкової території) Заробітна плата Оз розрахована на обсяг робіт (Sр = 100000 кв. м) при умові норми обслуговування на 1 чол. 2800 кв. м і тарифній ставці 60 грн. Таким чином основна зарплата
|
| 100000 |
|
|
|
|
Оз | = | --------- | х | 60 | = | 2160 грн. |
|
| 2800 |
|
|
|
|
Додаткова оплата розраховується за основною: Одо = Ооз х 0,3 = 648 грн. Преміальні доплати Опд = 0,5 (Ооз + Одо) = 1404 грн. Таким чином Оз = Ооз + Одо + Опд = 4212 грн. Нарахування на зарплату 42,5 %: Нп = 0,425 х 4178,55 = 1790,10 грн. Матеріали (беруться за фактичними витратами) мають вартість 950 грн. Накладні витрати (взяті за розрахунком ЖЕКу) 100 % від зарплати Н = 4212 грн. Інші витрати (в тому числі обов'язкові платежі до бюджету) І = 460 грн. Sпр = 253700 м; Sз = 440403 кв. м; Кп = 0,178; Вп = (4212 + 1790,10 + 4212 + 1950 + 460)/100000 х 0,77 = 0,0922 грн./кв. м. 7. Приклад розрахунку вартості дератизації Вартість послуг визначається у відповідності до методології й техніки, затверджених Міністерством охорони здоров'я України. Загальна площа Sз = 440403 кв. м. Загальна площа підвалів Sп = 65518 кв. м. Кількість сміттєкамер К = 357 шт. Вартість дератизації 1 кв. м підвального приміщення Нд = 0,13 грн. Вартість дератизації 1 сміттєкамери Нк = 13,00 грн. Дератизація проводиться 1 раз на місяць.
|
| 65518 х 0,13 |
|
|
|
Вдп | = | --------------- | = | 0,0193 | - вартість дератизації, віднесена до 1 кв. м загальної площі житла, враховуючи підвали. |
|
| 357 х 13 |
|
|
|
Вдск | = | --------------- | = | 0,0105 | - вартість дератизації, віднесена до 1 кв. м загальної площі житла, враховуючи сміттєкамери. |
Загальна вартість дератизацій у вартості квартплати за 1 кв. м житла становить: Вд = 0,0193 + 0,0105 = 0,0298 грн. 8. Приклад розрахунку вартості дезінфекції Вартість послуг дезінфекційної станції в місяць Е = 120 грн. на Sз = 440403 кв. м загальної площі житла Д = 120/440403 = 0,0003 грн./кв. м. 9. Розрахунок вартості обслуговування димовентиляційних каналів Заробітна плата Оз розрахована на обсяг робіт Дк = 5000 вентканалів при умові норми обслуговування на 1 чол. 5000 вентканалів і тарифної ставки 66,88 грн. Таким чином основна зарплата Оз = 66,88 грн. Додаткова оплата розраховується за основною: Одо= Оз х 0,3 = 20,06 грн. Преміальні доплати Опд = 0,5 (Ооз + Одо) = 43,47 грн. Таким чином Оз = Ооз + Одо + Опд = 130,41 грн. Нарахування на зарплату 42,5 %: Нп = 0,425 х 130,41 = 55,42 грн. Матеріали (беруться за фактичними витратами) мають вартість 9,20 грн. Накладні витрати (беруться за розрахунком ЖЕКу) 100 % від зарплати: Н = 130,41 грн. Інші витрати (в тому числі обов'язкові платежі до бюджету) І = 7,15 грн. 440403 кв. м загальної площі, що обслуговується 16300 вентканалами, Кдк = 16300/440403 = 0,03. Вдк = (130,41 + 55,42 + 9,20 + 130,41 + 7,15 + 50,02 + 76,69)/5000 х 0,03 = 0,0028 грн. 10. Розрахунок витрат на прибирання підвалів та технічних поверхів На середню загальну площу обслуговування 220000 кв. м утримується бригада з двох чоловік підсобних робітників. Заробітна плата Оз розрахована на обсяг робіт Sр = 220000 кв. м при умові тарифної ставки 60,00 грн. Таким чином основна зарплата Ооз = 60,00 х 2 = 120,00 грн. Преміальні доплати Опд = 0,5 х Ооз = 60,00 грн. Таким чином Оз = Ооз + Опд = 180,00 грн. Нарахування на зарплату 42,5 %: Нп = 0,425 х 180,00 = 76,50 грн. Матеріали (беруться за діючими цінами) мають вартість 25,00 грн. Накладні витрати (беруться за розрахунком ЖЕКу) 100 % від зарплати: Н = 180,00 грн. Інші витрати (в тому числі обов'язкові платежі до бюджету) І = 9,00 грн. Вт = (180,00 + 76,5 + 25,00 + 180,00 + 9,00)/220000 = 0,0021 грн. 11. Приклад розрахунку вартості обслуговування ЖЕК системою диспетчеризації У розрахунок береться середня загальна площа обслуговування 220000 кв. м. Кількість диспетчерів 5 чоловік. Заробітна плата Оз розрахована на обсяг робіт Sр = 220000 кв. м, тарифна ставка 65,00 грн. Таким чином основна зарплата Оз = 65,00 х 5 = 325 грн. Додаткова оплата розраховується за основною: Одо = 0,3 х 325 = 82 грн. Преміальні доплати Опд = 0,5 х Ооз = 203,00 грн. Таким чином Оз = Ооз + Опд = 610,00 грн. Нарахування на зарплату 42,5 %: Нп = 0,425 х 610,00 = 259,0 грн. Накладні витрати (взяті за розрахунком ЖЕКу) 100 % від зарплати: Н = 610,00 грн. Матеріали (беруться за діючими цінами) мають вартість 86,00 грн. Інші витрати (в тому числі обов'язкові платежі до бюджету) І = 42,0 грн. Вдс = (610 + 259 + 610 + 86 + 42)/220000 = 0,007 грн. 12. Приклад розрахунку вартості технічного обслуговування систем протипожежної автоматики й димовидалення (ППА і ДВ) Заробітна плата на 1 робітника при обслуговуванні 320 клапанів Оз = 165 грн. Додаткова оплата Од = Оз х 0,75 = 123,75 грн. Фонд оплати ФОТ = Оз + Од = 165 + 123,75 = 288,75 грн. Нарахування на заробітну плату 37,5 %: Нп = 288,75 х 0,375 = 108,28 грн. Матеріали (беруться за фактичними витратами) мають вартість 153,6 грн. Накладні витрати Н = 495 грн. Інші витрати (обов'язкові платежі до бюджету 2,2 %) І = 23,52 грн. Усього витрат 1069,15 грн. У розрахунку на 1 клапан 3,341 грн. Вартість обслуговування в розрахунку на 100 кв. м загальної площі на місяць:
30988 х 3,341 |
|
|
|
|
---------------- | х | 100 | = | 1,17 грн., |
8853937,89 |
|
|
|
|
де | 8853937,89 кв. м | - загальна площа, захищена 30988 клапанами систем протипожежної автоматики та систем димовидалення. |
Фонд оплати ФОП у розрахунку на 1 робітника при обслуговуванні 450 одиниць 4-конфоркових електроплит. Основна заробітна плата Оз = 165 грн. Додаткова оплата Од = Оз х 0,75 = 123,75 грн. Фонд оплати ФОП = Оз + Од = 165 + 123,75 = 288,75 грн. Нарахування на заробітну плату 37,5 %: Нп = 288,75 х 0,375 = 108,28 грн. Матеріали (беруться за фактичними витратами) мають вартість 229,5 грн. Накладні витрати Н = 495 грн. Інші витрати (обов'язкові платежі до бюджету 2,2 %) І = 25,23 грн. Усього витрат на 450 4-конфоркових електроплит на місяць 1146,76 грн. У розрахунку на 1 плиту на місяць - 2,55 грн. Вартість технічного обслуговування електроплит у розрахунку на 100 кв. м загальної площі на місяць:
106775 х 2,55 |
|
|
|
|
----------------- | х | 100 | = | 3,97 грн., |
6866000 |
|
|
|
|
де | 6866000 кв. м | - загальна площа, що обладнана стаціонарними побутовими електроплитами в кількості 106775 одиниць. |
А. Покрівлі Кошторисна вартість ремонту 1 кв. м м'якої покрівлі Кп = 6,12 грн. На поточний ремонт відноситься N = 10 % загальної площі покрівлі. На 440408 кв. м загальної житлової площі Sп = 94591 кв. м покрівлі. Вп = (94591 х 0,1 х 6,12)/440403 = 0,1314 грн./рік (0,011 грн. у місяць). Б. Під'їздів, сходових кліток і підвальних приміщень У розрахунок береться площа ЖЕК 220000 кв. м. Згідно з нормативами кошторисна вартість побілки Кб = 0,408 грн./кв. м, фарбування Кф = 2,22 грн./кв. м. Поточний ремонт у під'їздах проводиться раз на 5 років. Щорічний обсяг робіт з побілки становить 2082 кв. м, з фарбування 1000 кв. м. Їх кошторисна вартість: - побілка 2082 кв. м х 0,408 = 849,46 грн. - фарбування 1000 кв. м х 2,22 = 2220 грн. Згідно з нормативами загальна кошторисна вартість ремонтних робіт К = 3069,46 грн. Вск = К/Sз = 3069,46/220000 = 0,0139 грн. В. Несучих та захисних конструкцій У розрахунок береться площа ЖЕК 220000 кв. м. Заробітна плата Оз розрахована на обсяг робіт Sр = 220000 кв. м. Склад бригади й тарифна ставка: муляр 4 р. - 70,43 грн. (3 чол.) муляр 3 р. - 63,17 грн. (3 чол.) підсобні робітники - 58,44 грн. (2 чол.) Таким чином основна зарплата дорівнює: Оз = 3 х 70,43 + 3 х 63,17 + 2 х 58,44 = 517,68 грн. Додаткова оплата розраховується за основною: Одо = Оз х 0,3 = 43,08 грн. Преміальні доплати Опд = 0,5 (Оз + Одо) = 280,38 грн. Таким чином Оз = Оз + Одо + Опд = 841,14 грн. Нарахування на зарплату 42,5 %: Нп = 0,425 х 841,14 = 357,48 грн. Матеріали (беруться за діючими цінами) мають вартість 2200 грн. Накладні витрати (взяті за розрахунком ЖЕКу) 100 % від зарплати: Н = 841,14 грн. Інші витрати (в тому числі обов'язкові платежі до бюджету) І = 72 грн. Вс = (841,14 + 357,48 + 841,14 + 2200 + 72)/220000 = 0,008 грн./кв. м. Столярні вироби У розрахунок береться загальна площа 220000 кв. м. Заробітна плата Оз розрахована на обсяг робіт Sр = 220000 кв. м. Склад бригади й тарифна ставка: столяр 5 р. - 76,01 грн. (2 чол.) столяр 4 р. - 66,88 грн. (2 чол.) столяр 3 р. - 63,75 грн. (1 чол.) Таким чином основна зарплата Ооз = 2 х 76,01 + 2 х 66,88 + 63,75 = 349,59 грн. Додаткова оплата розраховується за основною: Одо = Оз х 0,3 = 70,00 грн. Преміальні доплати Опд = 0,5 (Оз + Одо) = 209,77 грн. Таким чином Оз = Оз + Одо + Опд = 629,30 грн. Нарахування на зарплату 42,5 %: Нп = 0,425 х 629,30 = 267,45 грн. Матеріали (беруться за діючими цінами) мають вартість 203 грн. Накладні витрати (взяті за розрахунком ЖЕКу) 100 % від зарплати: Н = 629,30 грн. Інші витрати (в тому числі обов'язкові платежі до бюджету) І = 32 грн. Вс = (629,30 + 267,45 + 203 + 629,30 + 32)/220000 = 0,008 грн./кв. м. 15. Приклад розрахунку вартості ремонту обладнання спортивних майданчиків Заробітна плата Оз розрахована на обсяг робіт Sр = 220000 кв. м. Тарифна ставка 63,17 грн. Склад бригади 2 чол. Основна заробітна плата Оз = 2 х 63,17 = 126,34 грн. Преміальні доплати Опд = 0,5 х Ооз = 63,17 грн. Таким чином основна зарплата Оз = 126,34 + 63,17 = 189,91 грн. Нарахування на зарплату 42,5 %: Нп = 0,425 х 189,91 = 80,54 грн. Матеріали (беруться за діючими цінами) мають вартість 320 грн. Накладні витрати (взяті за розрахунком ЖЕКу) 100 % від зарплати: Н = 189,91 грн. Інші витрати (в тому числі обов'язкові платежі до бюджету) І = 22 грн. Всп = (189,91 + 80,54 + 320 + 189,91 + 22)/220000 = 0,03 грн. 16. Розрахунок вартості ремонту обладнання дитячих майданчиків Заробітна плата Оз розрахована на обсяг робіт Sр = 220000 кв. м. Тарифна ставка 63,17 грн. Склад бригади 2 чол. Основна заробітна плата Оз = 2 х 63,17 = 126,34 грн. Преміальні доплати Опд = 0,5 х Ооз = 63,17 грн. Таким чином основна зарплата: Оз = 126,34 + 63,17 = 189,91 грн. Нарахування на зарплату 42,5 %: Нп = 0,425 х 189,91 = 80,54 грн. Матеріали (беруться за діючими цінами) мають вартість 320 грн. Накладні витрати (взяті за розрахунком ЖЕКу) 100 % від зарплати: Н = 189,91 грн. Інші витрати (в тому числі обов'язкові платежі до бюджету) І = 22 грн. Вс = (189,91 + 80,54 + 320 + 189,91 + 22)/220000 = 0,03 грн. 17. Розрахунок вартості робіт на проведення промивки систем теплопостачання та проведення гідравлічного випробування систем водопроводу Склад бригади 2 чоловіки: слюсар-сантехнік V р., слюсар-сантехнік IV р. Норми часу: промивка систем опалення 9-поверхового будинку 8 год., промивка систем опалення 5-поверхового будинку 5 год. При промивці одного під'їзду 9-поверхового будинку Оз1 = 0,45 х 3,6 + 0,393 х 3,168 = 6,768 грн. При промивці одного під'їзду 5-поверхового будинку Оз2 = 0,45 х 2,25 + 0,396 х 3,168 = 4,455 грн. Додаткова оплата розраховується за основною: Одо1 = Оз х 0,3 = 1,692 грн. Одо2 = Оз х 0,3 = 1,1138 грн. Преміальні доплати Опд1 = 0,5 х Оз = 3,384 грн. Опд2 = 0,5 х Оз = 2,228 грн. Таким чином основна зарплата Оз1 = 11,844 грн. Оз2 = 7,797 грн. Нарахування на зарплату 42,5 %: Нп1 = 0,425 х 11,844 = 5,034 грн. Нп2 = 0,425 х 7,797 = 3,314 грн. Матеріали (беруться за діючими цінами) мають вартість: для 9-поверхового будинку 3,82 грн. для 5-поверхового будинку 2,42 грн. Витрати на утримання та експлуатацію машин та механізмів мають вартість: для 9-поверхового будинку 32,33 грн. для 5-поверхового будинку 24,24 грн. Накладні витрати (взяті за розрахунком ЖЕКу) 100 % від зарплати: Н1 = 11,844 грн. Н2 = 7,797 грн. Загальна кількість 5-поверхових будинків 204. Загальна кількість 9-поверхових будинків 154. Загальна площа Sз = 440403 кв. м;
204 х 53,6726 = 10949,1 грн. | - затрати на промивку систем опалення і гідравлічне випробування систем водопроводу 5-поверхових будинків; |
154 х 77,23 = 11893,42 грн. | - затрати на промивку систем опалення і гідравлічне випробування систем водопроводу 9-поверхових будинків. |
Загальна вартість робіт
|
| 10949,1 + 11893,42 |
|
|
Вжз | = | ------------------------ | = | 0,052 грн./кв. м. |
|
| 440403 |
|
|
Заробітна плата Оз розрахована на обсяг робіт (Sр = 220000 кв. м) при умові тарифної ставки 65 грн. Кількість паспортистів 3 чоловіки. Таким чином основна зарплата Оз = 65 х 3 = 195 грн. Додаткова оплата розраховується з основної: Одо = Оз х 0,3 = 49 грн. Преміальні доплати Опд = 0,5 (Оз + Одо) = 122 грн. Таким чином Оз = Оз + Одо + Опд = 366 грн. Нарахування на зарплату 42,5 %: Нп = 0,425 х 366 = 156 грн. Матеріали (беруться за фактичними витратами) мають вартість 35 грн. Накладні витрати (взяті за розрахунком ЖЕКу) 100 % від зарплати: Н = 366 грн. Інші витрати (в тому числі обов'язкові платежі до бюджету) І = 18 грн. Вс = (366 + 156 + 366 + 35 + 18)/220000 = 0,0043 грн./кв. м.____________ © Інформаційно-аналітичний центр «ЛІГА», 1991 - 2011
© ТОВ «ЛІГА ЗАКОН», 2007 - 2011