(044) 238-80-27
пн—чт
8:30—17:30
пт
8:30—16:15
перерва
12:30—13:15
ГіОЦ  /  Про ГіОЦ  /  Вакансії

Вакансії

Керівник проектів
 
 
Посадові обов'язки:
  • Ведення проектів, Вивчення, аналіз та опис бізнес-процесів предметної області в рамках реалізованих проектів.
  • Розробка вимог до програмного забезпечення автоматизації бізнес-процесів. Управління вимогами протягом життєвого циклу знову розробляються і раніше розроблених програмних продуктів.
  • Розробка моделей предметної області: моделей бізнес-процесів, моделей даних, моделей життєвого циклу об'єктів, інших об'єктних моделей;
  • Координація процесів: розробки, тестування, приймання та впровадження ПО (контроль термінів виконання завдань на кожному етапі).
  • Аналіз бізнес вимог;
  • Опис ризиків та кроків їх ліквідації; опис можливих рішень в разі настання ризику;
  • Вивчення новинок, які використовуються в розвитку бізнесу; презентації колегам;
  • Підготовка звітів, технічної документації;
  • Контроль і приймання робіт підрядників;
  • Спостереження і підтримка продуктів після запуску;
  • Керівництво командою впровадження та супроводу інформаційних систем;

Вимоги до кандидата:

  • Вища освіта (Інформаційні технології / Комп'ютерні науки. Економічна кібернетика / Прикладна математика і т.д.);
  • Мінімум 2 роки роботи з інформаційними системами в ролі керівника проектів, бізнес архітектора;
  • Від 1 року досвіду роботи в сфері бізнес та системного аналізу, підготовці технічних вимог, тестуванні, управлінні проектами / продуктами;
  • Знання мов: Англійська (технічний), Українська, Російська - вільне володіння;
  • Володіння ПК: досвід і знання UML, досвід використання Microsoft Project, Jira;
  • Аналітичне мислення, орієнтація на результат;
  • Легка адаптація до змін бізнес стратегії;
  • Впевненість, вміння відстояти свою думку.
  • Навички ведення переговорів на діловому рівні;
  • Комунікабельність, що не конфліктність, відповідальне ставлення до роботи.
  • Акуратність, старанність, дисциплінованість;
  • Обов'язково: досвід роботи керівником проектів, участь в розробці великих інформаційних систем в ролі керівника проектів, бізнес архітектора;

Ми пропонуємо:

  • Широкий спектр цікавих напрямків і завдань,
  • Можливість проявити свої здібності,
  • Роботу в колективі професіоналів,
  • Широкі можливості для набуття досвіду.
Фахівець з інформаційно - технічної підтримки
 
 
Посадові обов’язки:
  • Якісно і своєчасно здійснювати інформаційну та технічну підтримку користувачів;
  • Проводити аналіз і класифікацію призначених для користувача звернень інформаційно-технічного характеру;
  • Створювати таски технічним фахівцям для виправлення помилок в системах;
  • Здійснювати базове тестування систем на предмет виявлення помилок;
  • Вирішувати, як типові, так і складні нестандартні завдання;
  • Здійснювати підтримку та наповнювати інформаційні системи;

Вимоги до кандидата:

  • Мати досвід роботи на позиції спеціаліста служби технічної підтримки або технічну вищу освіту;
  • Бути зацікавленим в створенні якісного продукту та готовим розвивати проект;
  • Вміти справлятися з багатозадачністю;
  • Вміти грамотно і зв'язно викладати свої думки;
  • Знати пакет офісних програм MS Office (Word, Excel, Visio, Power Point);
  • Вміти систематизувати завдання і планувати робочий час;
  • Мати базові знання з оптимізації робочих процесів на платформі Microsoft SharePoint;
  • Розбиратись в принципах роботи ВЕБ-технологій;
  • Бути знайомими з лінійкою клієнтських/корпоративних продуктів компанії Microsoft.

Ми пропонуємо:

  • Соціальний пакет, згідно з чинним законодавством України;
  • Високий рівень заробітної плати (за результатами співбесіди);
  • Кар’єрний ріст.
Помічник керівника
 
 
Посадові обов’язки:
  • Консолідувати вимоги до кандидатів на відкриті вакансії і структурувати їх. Вести облік і статуси по людям, які пройшли співбесіди;
  • Вести контроль і облік вхідних листів, документації, запитів по департаменту. Розкладати і розписувати відповідальних. Контролювати терміни виконання;
  • Вести облік і контроль відповідей від КП ГІОЦ по департаменту. Вести зв'язки - запит-відповідь-запит-відповідь-результат;
  • Виконувати завдання щодо структурування та архівації документації по проектам департаменту;
  • Вести календар зустрічей, комісій і т.п.;
  • Виконувати операційні комунікації з робочих питань з підрядними організаціями;
  • Вести протоколи зустрічей і забезпечувати процес "нагадувань" про ті чи інші завдання з урахуванням їх пріоритетності для підрядників і внутрішніх служб компанії;
  • Забезпечувати робочі процеси внутрішніх комунікацій в частині забезпечення формального взаємини згідно КЗпП і внутрішніх розпоряджень.

 Надсилайте свої резюме на електронну адресу: secretary@gioc.kiev.ua з приміткою назви вакансії